Gå til innhold

Ingen StarCraft II-lansering i år (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har aldri fatta hvorfor man skal annonsere spill lenge før de kommer jeg.

8755507[/snapback]

 

Selvfølgelig for å skape mest mulig blest rundt spillet. De vil jo at alle skal vite om dette spillet slik at flest mulig kjøper det. Samtidig er det jo ikke gunstig å annonsere for tidlig heller, for det kan skape for høye forventninger. Når det gjelder et spill som Starcraft 2 er jo de forventningene skyhøye fra før så tror ikke det spiller noen rolle :D

 

Å lage kvalitetsspill tar tid. Jeg er veldig glad for at de ikke setter noen dato og at de vil gi det ut når det er ferdig og Blizzard er fornøyd med det.

Lenke til kommentar
Det står blant annet at Starcraft II-teamet til Blizzard er blant de mindre. Hvorfor ikke prioritere spillet høyere og sette inn litt flere folk så de kan få det ferdig til god tid? :ermm:

8756045[/snapback]

 

Jo flere kokker jo mere søl? Og i god tid for hva? :p

8756678[/snapback]

WORD! Så sant så sant.

Lenke til kommentar
Det som er ille er at de allerede har holdt på med Starcraft II i lang tid  :(

Det er vel egentlig noe veldig positivt...

 

Hvis dere sier at StarCraft hadde så perfekt Gameplay osv, da hadde det tatt seg ut om de ga ut 2'ern med masse bugs og ubalansert gameplay deluxe bare fordi noen ville ha det fort :ermm:

Lenke til kommentar

La oss snu på flisa litt.

 

"Det er bra at Blizzard faktisk tar seg tid til å blankpolere spillene sine, gjerne ved å bruke 6mnd mer enn planlagt på å release det, slik at spillerene ikke sitter og river seg i håret med et halvtesta, buggy, ubalansert spill 6 mnd i forveien som det tar 6 mnd å patche for å bli noenlunde bra. (EA anyone?)

 

 

Selv hadde jeg selvsagt håpet at Blizzard hadde kalt inn til pressekonferanse, så hadde head of dev. på starcraft teamet komt på scenen, og sagt "Ladies and gentlemen, it's done." For så å kjøre introen til Starcraft II og spillet ble sendt ut til butikkene samme dag.

 

Men det er vel ikke mulig m.t.p. markedsførings/hype. Ventetid skaper forventninger, diskusjoner og ellers mye grapevine spredning av informasjon om spillet.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...