Gå til innhold

Test: Nokia N76


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En selvmotsigende test.

Først hetser dere modellen for å være dårlig sammenskrudd, at øverste delen er løs, og at dere er redd den vil dette fra hverandre.

På konklusjonen derimot får den skryt for å være velbygget?

;)

8697890[/snapback]

 

Å kalle det hetsing er vel ikke helt rett.

Vi påpeker en mindre svakhet, men sier at telefonen generelt er godt bygget. Det samme står på første side i testen.

 

Dette dekselet er ikke en "bruksdel", om du skjønner. Du må liksom ta tak i denne delen og rikke på den for å merke at den er litt løs.

Lenke til kommentar
En selvmotsigende test.

Først hetser dere modellen for å være dårlig sammenskrudd, at øverste delen er løs, og at dere er redd den vil dette fra hverandre.

På konklusjonen derimot får den skryt for å være velbygget?

;)

8697890[/snapback]

 

Testene her på amobil regner jeg som ren underholdning, og er ingenting å rette seg etter. Dette er rett og slett morsomt. Og bortforklaringen til amobil, er om mulig enda morsommere...

Lenke til kommentar

Nei, det som er morsomt er at du i en hver test, artikkel, kommentar eller lignende som ikke er direkte negativt stilt mot Nokia kommer med slike kommentarer, uten noe særlig argumenter eller annet konstruktivt å by på.

 

Du kan være så uenig du bare vil med hva Amobil skriver, men hvis du ønsker å overbevise folk om at din mening stemmer bedre enn Amobil sin bør du tenke over hvordan du formulerer deg og hva du skriver.

 

Angående testen har jeg lest første side og konklusjonen og ser ut som en grei test. Dette er ikke en mye-for-penga mobil, og da går det som her. Man må selv bestemme seg for om designet er verdt pengene eller ikke. Når den ikke er i metall eller lignende ser jeg ingen grunn til å betale dyre dommer for et design-ripoff. Men andre gjør kanskje det..

 

edit: Ja, la oss gå mer inn på emne igjen :)

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Hehhee! "totalvurdering 4"

 

Og gjennom hele testen får den slakt på alle mulige områder (utenom kalender og mp3 spiller) med 3 stjerner på design, så er resten under det..

 

Dette er jo helt håpløst!

Endret av zamuel
Lenke til kommentar
Nei, det som er morsomt er at du i en hver test, artikkel, kommentar eller lignende som ikke er direkte negativt stilt mot Nokia kommer med slike kommentarer, uten noe særlig argumenter eller annet konstruktivt å by på.

 

Du kan være så uenig du bare vil med hva Amobil skriver, men hvis du ønsker å overbevise folk om at din mening stemmer bedre enn Amobil sin bør du tenke over hvordan du formulerer deg og hva du skriver.

 

Eh, hvem snakker du til her arehei?

 

;)

Lenke til kommentar
Nei, det som er morsomt er at du i en hver test, artikkel, kommentar eller lignende som ikke er direkte negativt stilt mot Nokia kommer med slike kommentarer, uten noe særlig argumenter eller annet konstruktivt å by på.

 

Du kan være så uenig du bare vil med hva Amobil skriver, men hvis du ønsker å overbevise folk om at din mening stemmer bedre enn Amobil sin bør du tenke over hvordan du formulerer deg og hva du skriver.

 

8702194[/snapback]

 

Jeg håper da virkelig at de aller fleste klarer å se dette som ren underholdning ;)

Jeg har da ingenting imot Nokia, har bred erfaring med dem, og kan så absolutt anbefale enkelte modeller. Men nå er vel dette en ny avsporing fra emne?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...