Gå til innhold

Test: Sony Ericsson K550i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mulig det er bare meg, men det ville vel ikke vært unaturlig å sammenligne denne telefonen med K610i. Dette er antakelig oppfølgeren til 750, men...

 

Utifra hva jeg leser så er det jo nesten samme telefonen som k610, bortsett fra edge istedenfor 3G, den har radio, lys og autofokus på kameraet.

 

Kunne vært nevnt hvertfall :-)

 

 

bertie

Lenke til kommentar

Det er vel oppfølgeren til K500i? Har egentlig alt det lille jeg savner på min k610, radio, fotolys og autofokus..

 

Også ser den jo rimelig bra ut i hvitt. Skjønner meg ikke helt på det der at de peneste utagavene skal være så vrien og få tak i? Skulle tro at de ikke ville selge mobilene..

Lenke til kommentar
Utenfor optimal belysning synes vi nesten det var vanskeligere å få skarpe bilder enn på forgjengeren K750.

8377090[/snapback]

det var dette jeg tenkte da jeg så den, tynnere enn k750i og derfor mindre kamera og mindre "åpning" = dårligere kamera enn k750 med bl.a. lysproblemer

Lenke til kommentar

Jeg syns hele det tastesettet ser ubeskrivelig billig ut. Telefonen i seg selv er jo heller ikke noen bombe, så for meg er dette en 100% uinteressant telefon.

 

Satt og trykket litt på en W550i i sted, og den er faktisk ganske stilig, tross det klumpete designet og småkjipe talltastene :)

Lenke til kommentar

Det værste med denne telefonen er nok skriftstørrelsen.

Meget stor skriftstørrelse. Ett telefonnummer kommer på 2 linjer, da det bare er plass til 7 tall på linjen. (snakker om når du skal ringe noen. Vet ikke hvor mange tegn det er per linje i en SMS f.eks. )

 

Det er ikke mulig å justere skriftstørrelsen, enda.

Håper dette kommer i en firmware oppdatering.

 

Kilde; Har sett på JKJK sin telefon

Lenke til kommentar

Jeg sitter her med en billigmodell som heter:

 

K510i

 

Den har så utrolig dårlig lyd i høyttaleren. Haugevis med diskant, og rett og slett ekkel å benytte p.g.a. dette. Er samtlige Sony Ericsson modeller elendige på lyden?

 

En annen ting jeg har opplevd med de fleste telefonene jeg har hatt er når det kommer ekle høye lyder når du står i en bestemt posisjon. Kanskje dette har med sånn interferens på mikrobølgene å gjøre? Burde ikke det komme lyddempningsfilter på nye telefoner slik at brukeren blir skånet for unødige decibel, og er det per i dag noen produsenter som har tenkt på akkurat denne lille finessen?

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...