Gå til innhold

Condemned 2 på vei? (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1 ern var så nervepirrende og jævlig og med ein slutt som ber om ein oppfølger...gruer/gleder meg sinnsykt eg! Klart ein av de beste lanseringspillene til konsollen når den kom. Muligens eit av de beste spillene ute på platformen syns eg.

8160723[/snapback]

Jeg er 100% enig i alt du sier!

Jeg klarte nesten ikke spille spillet alene. På slutten måtte lillebroren min være med :p Har aldri vært så nervøs når jeg har spilt et spill, som når jeg spilte Condemned. Spillet er sinnsykt bra, men jeg bare gleda meg til å bli ferdig med det, så jeg kunne blunke igjen :):ph34r:

Lenke til kommentar

Jo det er sannt det Bill. Men tingen med Condemned, var at lydene og brettene gjorde at det konstant var ein overhengende klamhet og usikkerhet heile veien igjennom(syns eg da). Eg elsker og bli skremt så det er sagt, men det avr liksom det at eg aldri spillte spillet særlig lenge om gangen. Så hadde det seg alltid slik at spillet alltib blei spillet på kveldstid i mørke :wee:

 

Sånn det skal vere det :)

Lenke til kommentar

Jeg spilte det heller aldri særlig lenge av gangen, unntatt helt på slutten, for da VILLE jeg bli ferdig. Husker jeg så meg rundt konstant, og hadde så og si alltid ryggen mot veggen, så sant det lot seg gjøre :!: Håper virkelig Condemned 2 blir like bra som 1'ern. Lurer på hva som skjer der. Det kan vel ikke bli så mye mer sinnsykt enn det var i 1'ern.

Lenke til kommentar
Jo det er sannt det Bill. Men tingen med Condemned, var at lydene og brettene gjorde at det konstant var ein overhengende klamhet og usikkerhet heile veien igjennom(syns eg da).

8161885[/snapback]

Sant det, men det gjaldt nesten bare første gangen, føler jeg. Mulig jeg har spilt under feil omstendigheter. Om man virkelig vil bli skremt så må man, som du sier, spille i mørket og helst når du er alene. Det har ikke alltid jeg hatt mulighet til.

 

Gleder meg uansett til en eventuell toer. Selv om det kanskje ikke ville bli revolusjonerende nytt, så har jeg tro på at spillet kan gi enormt mye glede (og uhygge). :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...