Gå til innhold

SNIKTITT: Nokia E90 Communicator


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg likte egentlig ikke at de har flyttet navigasjonstastene over enter og slett tasten. hva er fordelen med det?

 

jeg tror du har bedre grep på tlf om den er der, men samtidig kan man komme nær slett og enter tasten,

når man holder den med begge hender.. men er det en forbedring..?

 

men det er klart at om denne var billigere, hadde jeg garantert skaffet meg en sånn.

Endret av megaloman
Lenke til kommentar

Lurer på om de kommer med en litt featurenedstrippet utgave, som sagt over, perfekt jobbtelefon, men

Jeg jobber en del mot forsvarsrelaterte ting - kan ofte ikke ha med kamera

Jeg er en del i Russland - kan ikke ha med GPS dit (med mindre jeg har et sterkt ønske om å i beste fall få telefonen beslaglagt, dersom loven virkelig følges opp en lengere gratis-sightseeing i de sentrale / østlige deler av landet...).

 

 

:dribble: men ikke som den er nå..

 

M

Endret av mysjkin
Lenke til kommentar

Det står følgende :

Men det er ikke bare Series 60-støtten som gjør E90 overlegen. Telefonen har både HSDPA, Wi-Fi, GPS og firebåndsstøtte. Kort forklart skal du lete lenge etter en mer avansert telefon.

 

Men; dette går ut over størrelsen og vekten. Med 210 gram over baken, en lengde på 13,2 cm, en bredde på 5,7 og en tykkelse på 2 cm er E90 rett og slett svær, og en god del større enn forgjengeren 9300i. Det ligger i kortene at en så avansert telefon nødvendigvis ikke er noen lettvekter, men størrelsen er i dette tilfellet et problem.

 

 

Nokia N95 kommer jo til å ha HSDPA, Wi-Fi, GPS og firebåndsstøtte, å det er ikke noe du må lete lenge etter, og den veier bare 120g mot E90 sine 210g!

Lenke til kommentar
Hvorfor skulle jeg velge en mobil som dette framfor en Windows basert mobil. Feks. HTC TYTN, P3600 eller P4350?

 

Har alle funksjoner som N90, men har etter min mening en mye bedre utforming med tanke på størrelse og vekt. Samt bedre støtte for synkronisering mot Exchange.

7961427[/snapback]

 

Og touchscreen. Smartmobiler uten er verdiløse.

Lenke til kommentar
Og touchscreen. Smartmobiler uten er verdiløse.

7964439[/snapback]

 

Dette minner mer om en krympet laptop enn en smartmobil. Og for den prisen kan man kjøpe seg en allright laptop, pluss en ok mobiltelefon. Feks. HP Compaq nx6310 pluss SE K800i til samme sum. Tipper denne blir en flopp...

Endret av iopy2
Lenke til kommentar

Fysisk størrelse.... Den er visst stor, men hvor stor?

 

Større enn forrige modeller, eller stor i forhold til dagens mobiler? Syns dagens modeller er faktisk for små på sett og vis. Så små at det er knotete å skrive f.eks.

Jeg må ha noe å sammenligne med for å forstå størrelser sånn ut i lufta. Gidder ikke klippe ut en papirboks :)

Lenke til kommentar
Lurer på om de kommer med en litt featurenedstrippet utgave, som sagt over, perfekt jobbtelefon, men

Jeg jobber en del mot forsvarsrelaterte ting - kan ofte ikke ha med kamera

Jeg er en del i Russland - kan ikke ha med GPS dit (med mindre jeg har et sterkt ønske om å i beste fall få telefonen beslaglagt, dersom loven virkelig følges opp en lengere gratis-sightseeing i de sentrale / østlige deler av landet...).

 

 

Så  :dribble:  men ikke som den er nå..

 

M

7956677[/snapback]

 

Er det forbudt med gps motagere i russland? virker merkelig, tror at noen biler har det innebygget til og med.

 

Ellers virker telefonen imponerene men tror 9300 passer bedre for meg.

Er enig i at plaseringe av styrespaken virker dum, men den er kansje bedre når du holdere i den. syntes den på 9300 også er kronglete, lett og trykke til siden når du skal trykke nedover eller lignende.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...