Gå til innhold

- Zune-telefonen kommer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er jo typisk når først Apple gjør noe, så gjør Microsoft det og. Ja ja, sånn er det i livet, hvis man skal selge noe!  :)

7855856[/snapback]

Hehe, når jeg leste emnetittelen lurte jeg på hvor lang tid før noen kom til å si dette, og der kom det i andre post gitt. :)

Det tar nok en del lengre tid å utvilke en telefon enn det det har tatt siden utviklingen av Apples iPhone ble kjent, og jeg vil heller si at det er MS' (årelange) sterkere satsning på Windows Mobile og smarttelefoner som ligger bak dette, og ikke de gjør, så da gjør vi og. Men i motsetning til Apple kommer nok MS til å kalle en spade en spade fordi de står sterkt på smartphonemarkedet og vil markedsføre dette som en musikkspiller med telefonfunksjoner, og ikke en smartphone-som-ikke-er-en-smartphone-og-samtidig-er-ganske-lik-en-musikkspiller.

Lenke til kommentar
Telefonen skal også kunne kobles trådløst opp mot Microsofts spillkonsoll Xbox 360, slik at du kan se videoklipp i sanntid på mobilen, via konsollen.

Med mindre det kommer ekstrautstyr som gjør xbox'en bærbar, er jo det fantastisk mye smartere å bare se videoen på TV'en som står ved xbox'en.

7857738[/snapback]

 

Poeng. Men bruksområdene er der fremdeles. Du kan se film mens du lager middag, eller av andre grunner må oppholde deg i andre rom enn stua. Og du kan se Seinfield-episoder selv om samboeren har reservert TV-en for "Slankekrigen". :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...