Gå til innhold

Super Mario Bros på Virtual Console (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal kjøpe spillet snart, men husker dere om det gikk an å save i det spillet her, og i så fall om det gå an å save på wii versjonen?

Jeg var veldig liten, men jeg tror jeg husker vagt at det ikke gikk an... :hmm:

 

Jeg har veldig lyst til at goldeneye og perfect dark skal komme til virtual console også, men jeg tror neppe at det blir et faktum siden microsoft eier rare nå og activision eier bond lisensen... :(

Lenke til kommentar

Det går ikke an å lagre, så du må nok slipe ferdighetene litt for å klare deg gjennom alle de 32 brettene.

 

Det du derimot kan gjøre, er å vende tilbake til et påbegynt spill der du slapp. Dermed slipper du å spille gjennom hele spillet i en omgang.

 

Men du må fortsatt ta godt vare på livene dine - New Super Mario Bros. for eksempel er skrekkelig lettvint sammenliknet med originalen. :)

Lenke til kommentar

Ingen save i SMB, men en continue del. Zelda til NES var det første spillet hvor du kunne save, og SMB kom før det så det sier vel sitt.

 

Jeg for min del kommer meg ikke inn på shoping chanelen, så jeg blir torturet med "connecting. Pleas wait..." beskjed....

 

Oh what a world.

Lenke til kommentar
Hvis du har eid en Nintendo Entertainment System (på folkemunne bare kalt "Nintendo")

Jeg mener da bestemt å huske at vi kalte maskinen "NES" (eller "ness")? :)

 

Kjæresten min kaller forøverig XBox'n min "the PlayStation" både titt og ofte. Vanskelig dette..

7651152[/snapback]

Først var det "Nintendo". Så ble det "(vanlig) Nintendo" og "Super-Nintendo". Det var først da N64 kom på banen at det ble noe behov for å si "NES" for å unngå forveksling.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...