Gå til innhold

Amazon med filmnedlasting


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, denne tjenesten er da allerede åpnet og i bruk, er den ikke? Jeg leste ihvertfall test/omtale av den for en måned eller to siden.

 

Den fikk full slakt pga. DRM og at du må laste ned en egen avspiller (flash basert!) og det faktum at den ringer hjem hver gang du skal se en film. Dvs. at dersom du laster ned en film på laptop'en din og reiser et sted det ikke er nettilgang vil ikke avspilleren få ringt hjem, og dermed kan du bare glemme å se filmen din.

 

Ved å drepe brukervennlighet, fleksibilitet og kvalitet gjør filmbransjen fortsatt alt de kan for å få folk til å foretrekke piratkopiert materiale isteden.

 

- Espen

Lenke til kommentar
Gjør det like enkelt som det er med torrents nå og kan garantere god speed på alle nedlastninger ville jeg vurdere å laste ned lovlig.

7561704[/snapback]

Enig. Hvorfor skal jeg gidde å i det hele tatt vurdere en lovlig tjeneste når det er så mye bry? Med torrents er jeg klar til å se film 20 minutter eller mindre etter at jeg har trykket på "download"

 

Inntill det kommer en AllofMP3-lignende tjeneste for film, holder jeg meg til torrents.

 

Edit: AllofMP3 er forresten saksøkt av RIAA for $1.65 Trillion! Det er 5 ganger mer enn Irak-krigen har kostet! Nå skal jeg iallefall ikke kjøpe musikk igjen på 5 år(annet enn på allofmp3 og lignende tjenester da..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...