Gå til innhold

OpenOffice.org 2.1 er klar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg prøvde med "Check for updates" under Hjelp i OOo 2.0.3, men fant ikke noe. Blir 2.0 oppdatert når en legger inn 2.1, eller må en reinstallere alt (inkl. ordbøker og slikt)?

OOo har vært dårlige på å legge inn oppgraderingsfunksjoner i programmet, det er noe de kan forbedre synes jeg... De kunne svært gjerne hatt støtte for direkte oppgradering fra programmet, slik f.eks. Firefox og Thunderbird har.

 

På den annen side, når jeg leser

OpenOffice.org 2.1 is recommend for all users, as it represents a significant improvement over all previous versions. Among other things:

  • * Multiple monitor support for Impress
    * Improved Calc HTML export
    * Enhanced Access support for Base
    * Even more languages
    * Automatic notification of updates

Endret av k-ryeng
Lenke til kommentar

Sitat:

> Jeg prøvde med "Check for updates" under Hjelp i OOo 2.0.3, men fant ikke noe. Blir 2.0

> oppdatert når en legger inn 2.1, eller må en reinstallere alt (inkl. ordbøker og slikt)?

 

Ordbøkene ligger i din hjemmemappe (linux) eller i oppsettsmappa for din bruker (Windows) og vil gjenbrukes når du installerer en ny versjon. De som er installert felles for alle brukere blir slettet, da filene da ligger i samme mappe som programmet.

Uansett kan du bruke «Fil -- Veiviser -- Installer nye ordbøker» og installere det du trenger.

 

Når det gjelder oppgradering så har jeg til nå bare fått opp beskjeder om at «Ingen oppgradering er tilgjengelig», så det kanskje noen andre vet :-)

Endret av axelbo
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...