Gå til innhold

Musikk setter strøm i kroppen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kreft felle. Selv om det er svak strøm, så vill jeg tro at det vill gi negativ virkning på oss!

7376470[/snapback]

 

Min første tanke også.

 

Siste vi trenger er ennå en "strålingskilde" rundt oss.

 

Holder meg til kabler jeg. Kanskje jeg er gammeldags, men planlegger ikke å risikere cellegiftskur for å slippe å gå med en kabel.

 

Lurer også på; kan svake regelmessige strømimpulser påvirke nervesystemet? :hmm:

Lenke til kommentar

Kjøper ikke helt den kreft-tankegangen. Husk at kroppen allerede er full av elektriske signaler den lager selv, så jeg vil tro at ørsvake signaler i tillegg faktisk er mindre skadelig enn i hvert fall vanlige trådløsheadsett, som jo baserer seg på radiosignaler - noe som ikke finnes naturlig i kroppen. :)

Max båndbredde i menneskekroppen er altså 384kbps. Kjekt å vite. :p

Lenke til kommentar
Kjøper ikke helt den kreft-tankegangen. Husk at kroppen allerede er full av elektriske signaler den lager selv, så jeg vil tro at ørsvake signaler i tillegg faktisk er mindre skadelig enn i hvert fall vanlige trådløsheadsett, som jo baserer seg på radiosignaler - noe som ikke finnes naturlig i kroppen.  :)

Max båndbredde i menneskekroppen er altså 384kbps. Kjekt å vite.  :p

7379213[/snapback]

Tenk deg det samme som med headsett viss man får statisk strøm. som fører til at volten økte.. tenk deg plutslig sparker foten :p

Eller man mister det man har i hendene :p

KONGE :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...