Gå til innhold

MacBook med Core 2 Duo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kan ikke se noen god grunn for noen å kjøpe den sorte modellen

7249181[/snapback]

 

Fordi den er fet.

 

Apple er fett fordi:

a) De lager innovative produkter

b) De kan design

 

Apple tjener fett fordi:

a) De lager innovative produkter

b) De kan design

c) De vet å ta seg betalt

Lenke til kommentar

Man trenger jo bare å kaste et blikk på OSX for å se hvor mye bedre brukergrensesnittet er i forhold til Windows XP og Windows Vista. Virus- og spywareproblematikken er også en helt annen. Hvis "alle" hadde hatt Mac ville det kanskje ha vært bedre enn dagens situasjon med Microsoft's nesten-monopol. Problemet er at det er svært få som har Mac, og dermed blir nytteverdien kraftig begrenset.

Lenke til kommentar
kan ikke se noen god grunn for noen å kjøpe den sorte modellen

7249181[/snapback]

 

Fordi den er fet.

 

Apple er fett fordi:

a) De lager innovative produkter

b) De kan design

 

Apple tjener fett fordi:

a) De lager innovative produkter

b) De kan design

c) De vet å ta seg betalt

7249253[/snapback]

 

 

å betale 2000 for 40Gb mer og sort farve..

er som å dra flashe en plakat som sier "jeg har mer penger enn vett"..

spesielt når hardwaremessigt er null forskjell på den hvite og sorte modellen

når vi ser bort i fra de 40 Gb

 

har man litt peiling så kan man kjøpe en 160 gb hdd for rundt 1200, og bytte hdd selv om man på død og liv må ha de extra Gb, og da har man jo en hdd man kan bruke externt i tillegg

Endret av souljah
Lenke til kommentar

For å si det slik, hadde jeg vist maskina til morra mi, eller for den sags skyld. Nesten hvem som helst som ikke er interesert i data, så hadde de sett på om den så stilig ut. Det du nå sier er i praksis det at alle som har kjøpt ferrari pc gjør det fordi de har for mye penger og for lite vett. (siden du har fått en maskin med akkurat samme specs billigere, uten ferrarilogo)

Lenke til kommentar
å betale 2000 for 40Gb mer og sort farve..

er som å dra flashe en plakat som sier "jeg har mer penger enn vett"..

spesielt når hardwaremessigt er null forskjell på den hvite og sorte modellen

når vi ser bort i fra de 40 Gb

Folk betaler også mere for å få metallic lakk på bilen sin.. At folk betaler mer for noe som kun skiller seg visuellt er ikke noe nytt..

Lenke til kommentar
Folk betaler også mere for å få metallic lakk på bilen sin.. At folk betaler mer for noe som kun skiller seg visuellt er ikke noe nytt..

7249464[/snapback]

 

og jeg synes det er ganske så underholdene :D

 

utover det så syns jeg macbook er en helt kurrant bærbar,

og det er en liten detalj som jeg syns er orntli bra,

og som apple har designet fint ,

og det er "små" strømforsyninger, som ikke blir kabelspagetti

imotsetning til de fleste andre bærbare pc'er jeg har hatt..

Lenke til kommentar
å betale 2000 for 40Gb mer og sort farve..

er som å dra flashe en plakat som sier "jeg har mer penger enn vett"..

spesielt når hardwaremessigt er null forskjell på den hvite og sorte modellen

når vi ser bort i fra de 40 Gb

Folk betaler også mere for å få metallic lakk på bilen sin.. At folk betaler mer for noe som kun skiller seg visuellt er ikke noe nytt..

7249464[/snapback]

 

kremt, folk kjøper biler med metallic lakk blandt annet fordi de bl.a. holder seg bedre i pris når man evt. skal selge bilen igjen...

 

tipper det ikke er ett så veldig aktuellt spørsmål når det gjelder PCer..?

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Jeg bruker word på min Macbook Pro og jeg merker ikke noe forskjell i på ytelse i forhold til min windowsmaskin, men til gjengjeld er ikke jeg en veldig avansert wordbruker da ;)

7250913[/snapback]

 

Jeg arbeider med et dokument på litt over 200 sider med funksjonen "track changes" på. Det er ikke så fryktelig avansert, men likevel er maskinen min - en MacBook - nesten ubrukelig til dette formålet.

 

Grunnen er selvsagt at MS Office ikke er kommet i universal binary ennå. Det samme gjelder alle programmene fra Adobe. Folk som skal bruke disse programmene i en profesjonell sammenheng, bør foreløpig ikke satse på mac.

Lenke til kommentar

Sikkert ikke. Noen kjøper pølse med ketchup og andre med sennep, selv om sennepen koster litt mer. Vi er forskjellige.

 

Uansett, Apple har oppgradert prosessoren på MacBookene. Noen som har noe å si til det?

 

Jeg bestilte MacBook (hvit hvis noen lurer) for snart en uke siden. Snille Apple sendte meg en mail i går og sa at de sender den oppgraderte versjonen i stede, uten at det koster noe mer, uten at de leverer den senere :thumbup:

Snille Apple.

Lenke til kommentar
Det du nå sier er i praksis det at alle som har kjøpt ferrari pc gjør det fordi de har for mye penger og for lite vett. (siden du har fått en maskin med akkurat samme specs billigere, uten ferrarilogo)

7249455[/snapback]

 

Vil absolutt si at folk som kjøper Ferrari pc gjør det fordi dem har mer penger enn vett ja. Mulig at jeg sier dette fordi jeg aldri har hatt råd til å tenke design... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...