Gå til innhold

EU straffer Microsoft


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

noe må jo drive korupsjons staten eu også.

 

Ikke så lenge siden det var et par av toppene der som mente de burde legge avgift på email og sms, så det ble mer penger i kassa.

 

Idioter hele gjengen, og Norge er enda større idioter med tanke på at vi står på utsiden uten noe å si, men fortsatt innfører alt de vedtar pga eøs.

 

Og Ms burde bare trekke seg ut av eu, og vise dem fingern, skulle du sett det hadde blitt bråk i gangene.

Lenke til kommentar
Microsoft kan da  for guds skyld lage akkurat det dei vil, hvis ikkje EU eller den gjennomsnittelige forbruker ikkje liker MS, kan dei faktisk som alle andre personer på dette kloden skifte produkt.

6479285[/snapback]

 

Her er det vel ikke snakk om at noe er galt med måten MS har lagd produktet sitt? Det er vel dokumentasjonen det er snakk om?

 

AtW

Lenke til kommentar
Microsoft kan da  for guds skyld lage akkurat det dei vil, hvis ikkje EU eller den gjennomsnittelige forbruker ikkje liker MS, kan dei faktisk som alle andre personer på dette kloden skifte produkt.

6479285[/snapback]

 

Her er det vel ikke snakk om at noe er galt med måten MS har lagd produktet sitt? Det er vel dokumentasjonen det er snakk om?

 

AtW

6479298[/snapback]

ahhh... tenkte tilbake til en gammel diskusjon. ;)

Lenke til kommentar
Tåpelig av EU. Men EU trenger vel penger. Er vel ikke lenge til verdenspolitiet (USA) griper inn i denne saken nå vel? ;)

6478873[/snapback]

Hva i all verden får deg til å tro at de ikke allerede er innvolvert ? Er da flere lobbypolitikere fra USA som har vært og diskutert dette med EU på høyt nivå uten å komme noe videre.

Lenke til kommentar
Hm.. msdn har da kjempegod dokumentasjon for utviklere? Jeg skjønner ikke problemet

6479262[/snapback]

Joda, for det de vil dokumentere så :) Saken dreier seg om delene de ikke er så veeeldig interessert i å levere fullstendig dokumentasjon for Endret av ibrotha
Lenke til kommentar
EU mener Microsoft ikke har etterkommet pålegg om å gi konkurrentene innsyn i Windows. Hensikten er at konkurrentene skal kunne lage programmer som fungerer tilfredstillende under Windows.

 

Synest det er sinnsykt å bøtlegge en bedrift fordi de ikke offentliggjør sitt produkt for konkurentene.Er konkrentene så dårlige at de ikke klarer å lage noe uten å få innsyn/tillatelse til å bruke andres oppfinneles, ja da er det de som bør pakke sammen .

Ja unnskyld men men jeg synest det er sykt .

Og ikke kom med masse spørsmål og vridninger, det jeg sier her er mitt synspunkt og så får andre mene hva de vil . :)

Lenke til kommentar
alle vet at eu har problemer med å skaffe penger til å finanisiere byrokratiet og elendigheten  :!: 

 

:tease:

6479478[/snapback]

Ja det er klart. (Det er derfor de også vil ha med Norge)

 

Jeg synest det hadde vært bedre om de kunne ta Microsoft for ulovlige avtaler eller lignende. Denne saken latterliggjør og skader EU langt mer enn det skader Microsoft.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...