Gå til innhold

Endelig Series 60 i liten innpakning


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Glem E60, jeg skal ha E50! :D

 

Noen sider sier det komme to utgaver, en med kamera og en uten, noen som kan bekrefte/avkrefte?

 

[edit]Har microSD (E60 har RS-MMC :yucky: ), BT v2.0 (E60 har v1.2) og er 2 x 5 x 1 mm mindre og 13 g lettere enn E60. :)

 

Eneste tapet er lavere oppløsning og WLAN, men det klarer jeg meg ut.

 

[edit]... og quad-band denne gangen.

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
Gudbedre som jeg hater at Nokia aldri kan levere en telefon som har "alt" - neida, de skal lage nitten tusen forskjellige modeller der alle skiller seg litt fra den forrige. Nokia - ta et hint fra Sony-Ericsson.

6127016[/snapback]

Denne har da så å si alt om man ser innhold i sammeheng med størrelsen. Ja, den mangler WLAN, 3G og kamera, men har alt annet også. Denne er for folk som reiser mye med jobben, og til dette er denne perfekt.

 

Bedre med mange telefoner som med fokus på for noe (musikk, jobb, kamera sport osv) enn to-tre med alt for det betyr igjen halvgodt på stort sett alt eller kjempestørrelse. Det blir som at lydentusiast velger en god CD-spiller for 1500 kr over en super DVD-spiller for samme prisen.

 

SE har da heller ikke en "alt-modeller", men flere serier med alt etter hva man trenger og har råd til. Når Eseries er business-telefoner er E50 nærmest perfekt for den som trenger en liten (kun 79,5 cc) jobb-telefon, samtidig som en trenger alt foruten 3G og WLAN. Klarer du deg uten disse to (som 90 % av alle gjør) og kamera (de som virkelig tar bilder har jo eget kamera, dessuten forbyr flere arbeidsplass kameramobiler) er E50 konge.

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar

Ser ut som en ok mobil fra Nokia dette.

 

--

 

Skriver egentlig innlegg her fordi jeg er litt irritert over at mange av diskusjonstrådene fra artiklene til amobil.no legges under "Diskutér artikler (HW)", og ikke "Diskutér artikler (amobil.no)" som de burde ligge under. Har selv ved flere tilfeller funnet tråder i feil forumkategori...

 

Javel da :p I det jeg skulle legge til dette innlegget fikk jeg en feilmeldnig, og når jeg prøvde på nytt var tråden flyttet til riktig forumkategori. Dere er unnskylt :D

Lenke til kommentar
I det jeg skulle legge til dette innlegget fikk jeg en feilmeldnig, og når jeg prøvde på nytt var tråden flyttet til riktig forumkategori. Dere er unnskylt :D

6128141[/snapback]

Jeg raportere den feilpostet så antar det kan ha noe med det å gjøre. ;)

 

 

Bildet i artiklen viser at E50 er større enn E60, men dette blir jo feil. Vedlagt er et bilde som jeg tror er mer riktig.

post-87823-1147975238_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gudbedre som jeg hater at Nokia aldri kan levere en telefon som har "alt" - neida, de skal lage nitten tusen forskjellige modeller der alle skiller seg litt fra den forrige. Nokia - ta et hint fra Sony-Ericsson.

6127016[/snapback]

N80? :)

 

Er vel bare Nokia som lager telefoner som har "alt". Slike er blant annet N80, mens K800i og slikt som foreløpig er deres flaggskip mangler vel temmelig mye i sammenligningen... SE lager vel _aldri_ telefoner med alt, Nokia gjør det fra tid til annen :)

 

Må finne ut volumet på denne mobilen. Så spennende ut.

 

edit: Har ikke sett på dagens SE-telefoner enda, altså de som ble presentert i dag. Kanskje noen med alt der :)

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Må finne ut volumet på denne mobilen.

6130674[/snapback]

79,5 cc mener jeg å huske. K610i er til sammenligning 78 cc.

 

 

 

Hadde de fjernet kamera fra denne så hadde den nesten vært den perfekte mobil :)

6131346[/snapback]

Det kommer to utgaver, en med og en uten. :D

 

Siden jeg trenger verken 3G, WLAN og ihverfall ikke kamera er den så å si perfekt for meg. ;)

Lenke til kommentar
Det er visst 70ccm som er riktig, i følge Nokia. Det betyr temmelig lite det :)

6131976[/snapback]

Så Newmobile.nl skrev 70 ccm, men trodde det var feil for målene (11,3 ¤ 4,35 ¤ 1,55 cm) skulle bety den var større. Ser nå tastaturet er "nedsenket" så det forklarer litt. Uansett, kongemobil når den har alt jeg trenger samtidig som den er slim og liten.

 

Noen som vet størrelsen på skjermen? Ser 2.0" ut, men fint om noen vet. :)

 

 

I følge Nokia vil E50 komme i salg i løpet av tredje kvartal i år. Prisen vil trolig være rundt 3500 kroner.
Håper dere har bommet på prisen også. :)

post-87823-1148034609_thumb.png

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...