Gå til innhold

3G-telefoner til folket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle var jo stilige men K610i skiller seg veldig ut på disignet!! og 6233 mangla jo kamera forrn for videosamtaler så det er et minus! og og S81 hadde bare 1,3mp kamera og likte ikke disignet like bra på den som på K610i!!

Så dette er veldig bra mobiler!!

Men jeg går fremdeles for K800i som er hakke bedre på det meste!! hehe spes kamera!! heh

Lenke til kommentar
Alle var jo stilige men K610i skiller seg veldig ut på disignet!! og 6233 mangla jo kamera forrn for videosamtaler så det er et minus! og og S81 hadde bare 1,3mp kamera og likte ikke disignet like bra på den som på K610i!!

Så dette er veldig bra mobiler!!

Men jeg går fremdeles for K800i som er hakke bedre på det meste!! hehe    spes kamera!! heh

6093186[/snapback]

 

Personlig har jeg så og si aldri hatt bruk for kamera på en mobil, synes det er bedre med telefoner som sikter seg litt mer inn mot nyttige funksjoner, som 3g, wifi, kommunikasjon med PC osv.

 

AtW

Lenke til kommentar

ja du sier noe!!

jeg har hellr ikke brukt kameraet på min mobil for det er så dorlig at det ikke er no vits!! men jeg syns da K800i tar nok bilder til det!!

det eneste den mangler er wifi og bedre på video delen!! og kansje i skallet til K610i ellr no lignende!! da hadde den vært heilt perfekt!!

men blir nok k800i på meg nå!! og så når jeg skal ha ny mobil igjenn har det vell komme det ellr blitt langsert det ivertfall!! får jeg håpe da!! hehe

Lenke til kommentar
ja du sier noe!!

jeg har hellr ikke brukt kameraet på min mobil for det er så dorlig at det ikke er no vits!! men jeg syns da K800i tar nok bilder til det!!

det eneste den mangler er wifi og bedre på video delen!! og kansje i skallet til K610i ellr no lignende!! da hadde den vært heilt perfekt!!

men blir nok k800i på meg nå!! og så når jeg skal ha ny mobil igjenn har det vell komme det ellr blitt langsert det ivertfall!! får jeg håpe da!! hehe

6093866[/snapback]

jeg quoter meg sjør da men!!

er det noen som vet noe om en sånn lignende mobil fra SE??

Lenke til kommentar
Dagens 3G mobiler er overvurdert. Vil nok gå noen generasjoner får 3g vil kunne se bra ut. Dagens 3G er kvaliteten veldig dårlig synes jeg.

6096885[/snapback]

 

Hva er dårlig, telefonen er kvaliteten på videosamtalene?

6096909[/snapback]

 

Skjønner ikke det jeg heller, hva legges i "3g-kvalitet"? Telefonene leverer jo den båndbredden som 3g-nettet kan by på...

 

AtW

Lenke til kommentar

Det er pga at nettet ikke tilbyr høyere hastighet. Mange land begynner å tilby bedre hastigheter og jeg er sikker på at du kan få bedre kvalitet der. Men du har rett i at neste generasjon kan bli bedre, nå vet jeg ikke hvordan det er men er videokameradelen som avgjør hvor bra videoopptak som gjøres. Spørsmålet er om det lar seg sende over 3g nettet.

Lenke til kommentar
Crocie: Er du sikker på at 6233 har 70 mb internminne? Gsmarena oppgir 6 mb. I pakken følger det med et minnekort på 64 mb.

 

Pernilsen: Selv om den mangler kamera i front, så hindrer ikke det deg å føre videosamtaler.

6101084[/snapback]

Men da må du snu mobilen!! hehe

blir litt mer stress men men!!

viste ikke det faktisk!!

men men mye greiere og ha at forran!

selv om det kansje gjør den litt dyrere!!

hehe

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...