Gå til innhold

Demo av Titan Quest (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser ut til å være et flott spill, men dette er ikke mye å bli klok på. Skjermbildet sier vel det meste.  :cry:

 

Noen som har gode råd?

 

Edit: Har prøvd å laste ned og innstallere to ganger.

6083463[/snapback]

 

Gå i mappa/settings opitons og rediger den. Sett language til English

Lenke til kommentar
Ser ut til å være et flott spill, men dette er ikke mye å bli klok på. Skjermbildet sier vel det meste.  :cry:

 

Noen som har gode råd?

 

Edit: Har prøvd å laste ned og innstallere to ganger.

6083463[/snapback]

 

Gå i mappa/settings opitons og rediger den. Sett language til English

6083520[/snapback]

 

Det er bare tre filer i mappa som heter "settings"

 

- autorun

- defaults

- textureReduktion

 

er det noen av disse du mener?

Lenke til kommentar
Ser ut til å være et flott spill, men dette er ikke mye å bli klok på. Skjermbildet sier vel det meste.  :cry:

 

Noen som har gode råd?

 

Edit: Har prøvd å laste ned og innstallere to ganger.

6083463[/snapback]

 

Gå i mappa/settings opitons og rediger den. Sett language til English

6083520[/snapback]

 

Det er bare tre filer i mappa som heter "settings"

 

- autorun

- defaults

- textureReduktion

 

er det noen av disse du mener?

6083575[/snapback]

 

Prøv den her

Link

Lenke til kommentar

Spillet vil ikke fungere her.

Har prøvd å installere 2 ganger nå.

Feilen som skjer er at jeg først får en slags Directx feil, så den tag greiene.

Begge i hver sin error box i windows.

Spillet har ikke lagt igjen noe som helst info i registeret eller mine dokumenter.

Prøvde å opprette ei options.txt fil i \Mine dokumenter\My Games\Titan Quest Demo\Settings\, men nå får jeg Couldn't initialize graphics engine istedet for den tag feilmeldingen.

 

Der fikk jeg fiksa problemet.

Lagde den fila i mine dokumenter, fylte en del info i den, og installerte directx'en som fulgte med demoen.

Endret av Stealth-
Lenke til kommentar

Er det bare hos meg at spillet får svære artefacts av og til, for så å bare slå seg av? Jeg har april-utgaven av Catalyst-driverne, så jeg kan da ikke tro det er et driverproblem? :hmm:

 

Litt irriterende at jeg må holde på å restarte spillet hele tiden, selv om at jeg ikke mister noen personal items eller noe sånn.

 

Anyway, selve spillet virker veldig spennende, og jeg gleder meg til det kommer ut og jeg får lest omtalene.

 

En ting som var negativ med spillet, var det at man ikke får rotert kameravinkelen, noe som gjør det hele nokså traumatisk.

 

EDIT: Er det bare hos meg at det "hopper" så mye? Det er nesten som om at det går hakkete, men det har ikke noe med FPS å gjøre eller noe sånn. Dette skjer uansett hvilke instillinger jeg har. :hmm:

 

EDIT: Nei altså nå! Nå klikker spillet (slår seg rett av) med en gang jeg loader inn et game! Fanken altså. :hrm:

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Har fått testet Demoen nå, og spillet virker ganske greit, men det er en del ting jeg absolutt ikke liker med spillet.

  • Det bruker det urgamle levelsystemet med xp utifra å drepe skapninger, dette fører bare til mer kjedelig grinding og er ikke like belønnende som nyere systemer. Etter at Oblivion indrotuserte oss for systemet der du øker i level utifra hva du faktisk gjør, og ikke hvor mange tusen dyr du har drept, trodde jeg vi var ferdig med det kjedelige gamle systemet.
  • Som sagt over er det ekstremt irriterende at man ikke kan rotere og skifte kameravinkel, jeg føler meg innestengt og lite konfortabel sånn som det er nå, og det er også veldig lite oversiktlig.
  • Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke har lagt med mulighet til å styre karakteren din selv isteden for å måtte klikke der du skal gå, det er veldigkjedelig i lengden og frihet- og rollespillsfølelsen minker også
  • Alt for lite muligheter til å lage din unike karakter, vet ikke om dette er forbedret i den fulle utgaven, men her fikk vi rett og slett ikke noen muligheter i det hele tatt, noe som er veldig teit. Var kun en rase og, noe som var veldig skuffende da jeg hadde håpet på å kunne være mange forskjellige mytologiske figurer.
  • Historien er veldig lite engasjerende, dette er vel smak og behag, men jeg blir absolutt ikke engasjert i historien, det blir fortalt på en kjedelig måte, og NPC'ene har ekstremt dårlig innlevelse når de snakker.
  • Nesten alle fiender utenom bosser dør på 1-2 slag, veldig kjedelig og lite utfordrene, og power attacks blir nesten helt meningsløst når man kan ta de på et slag uansett.

Men ellers synes jeg grafiken var ganske fin, og det var en del gode rollespill elementer i spillet, men ble egentlig skuffet.

Endret av Goz
Lenke til kommentar

Egentlig tar du litt feil angående level-systemet. Bruker man bue, blir man bedre med bue. Bruker man sverd, blir man bedre i sverd, osv (eller tar jeg totalt feil? Fikk i allefall inntrykk av at det var slik da jeg spilte).

 

Når man går opp i lvl får man jo også en god del nye skills man kan velge da, som dual wielding, osv. Det er jo litt heftig da.

 

At grafikken er så utrolig pen (og slick), og at spillet har ragdoll-fysikk er jo absolutt ikke noe minus da. Har vært på nettsiden deres og sett litt. Så på den armor-guide-greia, og de forskjellige rustningene ser definitivt knalltøffe ut! At det finnes over 1000 rustninger og våpen er heller ikke noe negativt. ;)

 

At man kun kan spille som menneske er ikke et pluss, men jeg vil ikke se på det som et minus. Hadde vært snodig om man skulle ha med alver og dverger i et slikt spill. Themet er ikke fantasy. Det er et mytologisk theme. Om man skulle ha spilt som en minotaur - DET ville vært rart. Da spiller man jo som en badguy!

 

Gleder meg virkelig til dette spillet jeg, så fremt bugs-ene jeg har med demoen ikke eksisterer i fullversjonen da. :)

 

Goz, Du har spilt demoen. Det finnes på hundrevis av forskjellige fiender, quests og våpen! Ha litt tålmodighet. Historien vet du jo minimalt om også. Er enda lenge igjen til spillet kommer (over en måned til det kommer i USA - enda senere her i Europa).

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...