Gå til innhold

Microsofts mediaspiller avslørt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm, tidligere tablet PC-er ble aldri veldig populære, lurer på hvor stor suksess et slikt produkt vil få.

 

Kanskje MS kommer til å selge noe slikt med Xbox strategi. Mao, selge med tap og tjene inn på DRM beskyttet media som forbrukerne må betale for. En håndholdt Xbox tviler jeg på, det markedet er tøft.

Lenke til kommentar

Det kritiske for meg når det gjelder slike ting er at oppløsningen er god nok til å vise websider nogenlunde 'normalt'. Har prøvd litt ulike PDA-varianter og ingen av dem holder mål til mer enn bare litt 'casual' surfing synes jeg, og som jeg nevnte i en annen tråd så blir en tablet-PC rett og slett for mye 'vanlig' PC (og tung).

 

I min ideelle verden så river man av skjermen på en liten bærbar, gjør den touch-sensitiv, og legger til en centimeter eller to i tykkelsen til nødvendig hardware for å surfe og kunne kjøre enklere programvare. Dropp harddisk; putt i 512MB RAM og et par GB flash-minne til det mest nødvendige, og la meg streame media trådløst fra hoved-PC'en min istedet for å lagre altfor mye lokalt på 'surfeskjermen' :)

Endret av Doogle
Lenke til kommentar

Ser jo ut som en brukbar "dings" det her. Ut fra videoen så ser det ut til å være trådløst nettverk og det skal være mulige å spille med den. Det er sikkert noe bluetooth eller USB på den også, for det var vel en som brukte den som GPS, og for å se på bilder fra digitalkamera. Den kunne også brukes for å styre et Windows Media Center. Kunne også koble til øreplugger, så den kan vel også brukes som MP3-spiller.

 

Blir spennende å se systemspesifikasjoner og pris.

Lenke til kommentar

Virker som siden legger opp til at man skal få litt mer ny informasjon hver uke, siden det står week 1, week 2, week 3 i bunnen. Får satse på week1 er det vi vet i dag, week2 er offisiell lansering og i week3 har komplett den på lager... :p

 

Edit:

 

Tenker ST-fansen har det fint nå ja:

http://www.longhornblogs.com/robert/archiv...2/24/15899.aspx

Endret av brsseb
Lenke til kommentar
Virker som siden legger opp til at man skal få litt mer ny informasjon hver uke, siden det står week 1, week 2, week 3 i bunnen. Får satse på week1 er det vi vet i dag, week2 er offisiell lansering og i week3 har komplett den på lager... :p

Week 1: The video

Week 2: The spesifications

Week 3: The price ($10.000+++) :)

Lenke til kommentar
Styggeste jeg har sett. Håper at den aldri blir lansert, jeg ville ikke ha kjøpt den øgla der for 500 kroner engang.

5676856[/snapback]

 

hva har vel egentli uteseende å si??

 

hvis det er en litn Xbox, vil den jo knuse alt av handholdte konsoller på markedet idag..

 

håper den kommer! ;) tenk hvor mye kraftigere å pratkisk den vil være i forhold til Ipod og PSP..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...