Gå til innhold

i965 støtter SM 3.0?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg lurer på om dette muligens kan være første positive bivirkning av Windows Vista som lusker i det fjerne? Så spørs det jo bare om ytelsen blir noe å skrive hjem om. (Antageligvis ikke)

5672276[/snapback]

Ja, dette blir vel mer ett tillegg til listen "supported features".. Mht 3D ytelse tipper jeg SM 3.0 er Intel skjermkortenes minste problem, men jeg vil ikke tro at folk som spiller eller har ambisjoner mht 3D kjøper PCer med disse kortene. Du har sef de som blir "lurte" til å tro noe annet, men da er det mer butikken som selger sin feil enn Intels. Dog fungerer Integrerte Intel skjermkort helt greit til begrenset 3D bruk og vanlig office/kontor bruk(2D), ikke alle trenger de råeste 3D løsningene(noe mange her inne ofte glemmer).

Lenke til kommentar
Jeg ser ikke noen grunn til at integrert grafikk trenger SM 3.0. Jeg har fortsatt til gode å se bra integrert grafikk fra Intel.

5675029[/snapback]

Som oddarne84 nevnte; Windows Vista.

5675879[/snapback]

Hvordan vil SM 3.0 gagne Windows Vista? Jeg er klar over at Vista vil benytte seg av endel effekter som benytter 3D, men jeg ser liksom ikke helt hvordan SM 3.0 kan gjøre noe fra/til på en 3D løsning som er såpass begrenset i utgangspunktet. Da med den forutsetninger at Intel ikke gjør noe drastisk utover dette med den integrerte grafikken sin, noe som sef ikke er umulig.

Lenke til kommentar

Vel, jeg har ikke fulgt med på dette en stund nå, men fra det jeg husker var SM3.0 et krav for å få full utbytte av Aero. Den høyeste modusen var vel da henvist til "Aero Diamond" (noe som ikke er blitt demostrert), men det ser ikke å være med i planen lenger. Muligens er dette også er blitt tatt ut for så å lanseres senere.

Endret av MistaPi
Lenke til kommentar
Vel, jeg har ikke fulgt med på dette en stund nå, men fra det jeg husker var SM3.0 et krav for å få full utbytte av Aero. Den høyeste modusen var vel da henvist til "Aero Diamond" (noe som ikke er blitt demostrert), men det ser ikke å være med i planen lenger. Muligens er dette også er blitt tatt ut for så å lanseres senere.

5676660[/snapback]

MS Windows Vista PLUS! :) MS sier ikke nei takk til 500.-++ ekstra...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...