Gå til innhold

Ny forhåndsvisning av Opera 9


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det skrives at Opera skal få en slags bit-torrent støtte. Det var veldig spesiellt synes jeg. Jeg er ikke glad for en slik funksjon, for bare tenk på hvor sårbar PC'en din blir med noen ekstra porter åpne.

 

Bit-torrent bruk synes jeg er like greit å benytte de enkeltstående programmen for, og helst sette det på en dedikert PC slik at om den blir hacket så vil de andre PC'ene dine gå fri.

Lenke til kommentar
Det skrives at Opera skal få en slags bit-torrent støtte. Det var veldig spesiellt synes jeg. Jeg er ikke glad for en slik funksjon, for bare tenk på hvor sårbar PC'en din blir med noen ekstra porter åpne.

 

Bit-torrent bruk synes jeg er like greit å benytte de enkeltstående programmen for, og helst sette det på en dedikert PC slik at om den blir hacket så vil de andre PC'ene dine gå fri.

5561333[/snapback]

 

Sikkert akkurat som alle andre funksjoner i Opera, så er denne funksjonen gjemt helt til du vil bruke den.

 

Jeg ser dette veldig spennende.

Lenke til kommentar

Supert, har lenge gledet meg til en oppdatert :)

 

Det skrives at Opera skal få en slags bit-torrent støtte. Det var veldig spesiellt synes jeg. Jeg er ikke glad for en slik funksjon, for bare tenk på hvor sårbar PC'en din blir med noen ekstra porter åpne.

5561333[/snapback]

 

Etter min erfaring er Opera flinke til å la brukeren selv velge hva han/hun ønsker å benytte av programvare, så tror nok du har muligheten til å skru av muligheten for bittorrent. :) Får en jo håpe!

Lenke til kommentar
Det skrives at Opera skal få en slags bit-torrent støtte. Det var veldig spesiellt synes jeg. Jeg er ikke glad for en slik funksjon, for bare tenk på hvor sårbar PC'en din blir med noen ekstra porter åpne.

Du blir ikke sårbar av at et program er installert. BitTorrent ligger jo ikke og lytter på portene dine med mindre du har en overføring gående.

Lenke til kommentar
Det skrives at Opera skal få en slags bit-torrent støtte. Det var veldig spesiellt synes jeg. Jeg er ikke glad for en slik funksjon, for bare tenk på hvor sårbar PC'en din blir med noen ekstra porter åpne.

 

Bit-torrent bruk synes jeg er like greit å benytte de enkeltstående programmen for, og helst sette det på en dedikert PC slik at om den blir hacket så vil de andre PC'ene dine gå fri.

5561333[/snapback]

 

Så mye mer sårbar blir vel ikke PCen? Og som andre har sagt, man kan nesten garantert slå det av, synes det er greit å ha det integrert da det har begynt å bli vanlig på mange websider.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...