Gå til innhold

Overklokking.no og Hardware.no blir ett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker da de skilte den og jeg den gang syntes det var unødvendig. At de nå slår seg sammen er vel greit nok. Det kommer ikke så mange artikler per dag (for de av oss som besøker hw.no daglig / hver time) så blir det bare lettere å finne interessant lesestoff.

 

Men det blir vel mindre intekter? Før måtte jeg besøke begge sidene (når jeg ikke bruker RSS), men nå trenger jeg bare å besøke en. Mindre annonseplass? mindre visninger osv...

Lenke til kommentar

Betyr dette at flere personer skal jobbe med temaer relatert til et som var innholdet på overklokking.no, eller er det bare for å slippe arbeidet med design av en egen side og like lite aktivitet som før?

 

vel, får se om en klarer å finne artiklene som er overklokkingsrelatert i sammensuriet av de andre tinga.

 

kanskje ocshoot fyrer opp igjen :D

 

*venter å ser hva som skjer*

Lenke til kommentar
Kan ikke si at OK.no har vært den mest aktive siden i det siste nei, så dette er nok ett smart trekk. :)

5539699[/snapback]

Aktiviteten på OK.no har vel ikke noe med saken å gjøre. :p

 

Har også merket meg at det kom lite der, så det var vel like greit. Men jeg trodde dere nylig hadde kommet med et nytt skin på siden, virker litt forgjeves nå.

Lenke til kommentar
Husker da de skilte den og jeg den gang syntes det var unødvendig. At de nå slår seg sammen er vel greit nok. Det kommer ikke så mange artikler per dag (for de av oss som besøker hw.no daglig / hver time) så blir det bare lettere å finne interessant lesestoff.

 

Men det blir vel mindre intekter? Før måtte jeg besøke begge sidene (når jeg ikke bruker RSS), men nå trenger jeg bare å besøke en. Mindre annonseplass? mindre visninger osv...

5539856[/snapback]

 

Støtter deg her. Vil jo si at "OC-retta" webshopper i mindre grad vil nå OC-folket i konsentrert form med sin markedsføring. Kommer nok til å bety bindre markedsføring av disse butikkene...

Lenke til kommentar

Det er mange grunner til at Overklokking.no går sammen med HW.no igjen. Men hovedsakelig dreier det seg om å samle kunnskap/tester osv på et sted, for å gjøre helheten bedre.

 

Alle skribentene til Ok.no går selvsagt over til HW.no, og vil med deres kontakter i ryggen, få større muligheter til å bruke tiden på det som er mest interessant for oss. Nemlig kjøling og overklokking av heftig hardware. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...