Gå til innhold

Momsgrensen forblir på 200 kroner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DÆVEN STEIKE! Faen, nå blir jeg forbanna her! *Dra til Oslo med ei Molotov-flaske i sekken*

 

Her skal det lukte svidde romper! Er det noe jeg hater mer enn politikere, må det være politikere som lyger! Argh altså! Jeg som hadde gleda meg til å få kjøpt inn spill og DVD-pakker og spare mange tusen kroner i året. Neeeeeida! Forbanna politikere... :hrm:

Lenke til kommentar

Kanskje vi også skulle omdefinere definisionen av "politikk".

 

Politikk - Lovelig løgn

 

Jeg er 21 men stemte ikke. Gidder ikke å stemme, for det jeg stemmer på er ikke det jeg får. De lover gull og grønne skoger under valgkampene og når de er kommet til makta driter de i velgerne og kommer med idiotiske forslag som kommer dem til gode, men ikke folke.

 

Idioter spør du meg.

Lenke til kommentar

Jeg syns det er litt synd, men det er ikke akkurat en bombe at valgløftene ikke betyr en drit. Jeg hadde handlet mere hvis dette beløpet ble økt over nettet. Det betyr IKKE at jeg kommer til å bruke pengene på det samme i norge.

 

Og så er det en viss mulighet for at dette først kommer til neste år, men jeg tviler.

 

"I see the puppet on left, I see the puppet on the right... hey wait, theres 1 guy holding both puppets!!"

Lenke til kommentar
Så mange var dumme å stemte rødt for å spare noen hundre kroner i året på dvd-er?

Og så taper vi 8 milliarder kroner i skattelettelser i stedet...

5133849[/snapback]

Kan ikkje snakke for alle, men for min del var det HEILT andre grunnar til at eg stemte SV. T.d. ville eg ikkje ha skattelettelsar. :)

 

Folk som baserar heile beslutninga om kva dei skal stemme på relativt uvesentlege ting som heving av tollgrensa, eller mindre avgifter på alkohol og tobakk, kan gjerne holde seg heime på valgdagen.

 

Når det er sagt, er eg sjølvsagt svært skuffa over dette eg òg...:(

 

Kay

Lenke til kommentar
Folk som baserar heile beslutninga om kva dei skal stemme på relativt uvesentlege ting som heving av tollgrensa, eller mindre avgifter på alkohol og tobakk, kan gjerne holde seg heime på valgdagen.

 

Når det er sagt, er eg sjølvsagt svært skuffa over dette eg òg...:(

 

Kay

5134479[/snapback]

 

Er vel som regel derfor man stemmer, fordi DU syntes det er riktige veien og gå, og at DU vil gjerne at det.

Tenker jo på seg selv når du stemmer, og ikke hva andre syntes.

Er ihvertfall det jeg gjør :p

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Dette sugde MAX

endelig kan jeg kjøpe masse spill og DVDer og i tillegg spare penger, tenkte jeg.

Men neida, det eneste politikerne gjør er å la grensa stå...

Dette var elendig!

Lenke til kommentar
Kan ikkje snakke for alle, men for min del var det HEILT andre grunnar til at eg stemte SV. T.d. ville eg ikkje ha skattelettelsar. :)

 

Folk som baserar heile beslutninga om kva dei skal stemme på relativt uvesentlege ting som heving av tollgrensa, eller mindre avgifter på alkohol og tobakk, kan gjerne holde seg heime på valgdagen.

 

Når det er sagt, er eg sjølvsagt svært skuffa over dette eg òg...:(

 

Kay

5134479[/snapback]

 

Jeg er enig her. Bruk heller stemmen på å gjøre viktige forandringer for felleskapets beste enn på å tyne noen ekstra kroner ut av statskassa for egen vinning.

 

En innføring av tollgrense på 1000 kroner ville ført til en kjøpefest uten like. Hvordan tror dere det hadde gått med norske bedrifter da? Grunnen til at (blant andre) Høyre og KrF ikke hadde økning av tollgrensa i partiprogrammet var nettopp det at folk ville prioritere billige utenlandske nettbutikker som norske butikker ikke ville hatt sjans til å konkurrere mot. Vi ville ikke fått noen økning i tollgrensa med en blå regjering heller.

 

200-kronersgrensa må vi bare leve med. Så bruk nettsteder som play.com og dvdsoon.com hvor porto er inkludert i prisen - da kan du kjøpe så mange CDer og DVDer du bare vil, så lenge prisen per vare ligger under grensa.

Lenke til kommentar

Følte det var ekstra mye kritikk ved valgløftene etter dette regjeringsløftet.

Dog. kan ha noe med det at jeg var 12 år den gang. :p

Det fæle er at de sikkert har dratt inn mange stemmer på akkurat dette løftet, som forøvrig var det eneste lyspunktet jeg så ved skiftet.

Endret av Deuz
Lenke til kommentar
DÆVEN STEIKE! Faen, nå blir jeg forbanna her! *Dra til Oslo med ei Molotov-flaske i sekken*

 

Her skal det lukte svidde romper! Er det noe jeg hater mer enn politikere, må det være politikere som lyger! Argh altså! Jeg som hadde gleda meg til å få kjøpt inn spill og DVD-pakker og spare mange tusen kroner i året. Neeeeeida! Forbanna politikere... :hrm:

5133747[/snapback]

 

kopier, bortsett fra at jeg ikke må til Oslo :nei:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...