Gå til innhold

Corsair Twin2X 5400UL


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eneste som er dumt er at det ikke er 1 GB brikker.

5067233[/snapback]

 

Satt akkurat å tenkte på det selv. De brikkene frister veldig. Planen min var, om jeg skulle gå for nye brikker så skal det være 2x1024. Disse brikkene som er 2x512 koster jo en del. Tørr ikke da tenke meg hvor mye de vil koste om de kommer med 2GB!

Lenke til kommentar
Ja fin test. Hadde jeg skulle kjøpt meg ett Intel oppsett i dag, så hadde jeg garantert valgt disse brikkene. Men dumt at de ikke finnes i 1GB størrelse ja...

5069107[/snapback]

Det vil nok komme tilsvarende brikker på 1 GB. Både Corsair og OCZ har begynt med slike ekstrembrikker. Og trenden er jo at 1 GB brikker begynner å bli ganske så standard nå i dag. Det settet som pryder forsiden på Corsair sin hjemmeside, er jo Corsair TWINX2048-3500LLPRO, med garantert timings 2-3-2-6 @ DDR433...

Lenke til kommentar

Det som er verdt å nevne er at disse brikkene bygger på Micorns D9 "fatbody" brikker og kan nesten kalles ddr2`s bh5?! men det er flere produsenter som lager ram med disse brikkene... noen som vet om noen andre? kanskje noen billigere?

 

Brikker med micron DDR2 fat body: http://www.xtremesystems.org/forums/showth...&highlight=ddr2

 

 

Noe som erger meg ganske mye er prisen på disse brikkene.. da de kom kostet de godt under 2000, så var det vel 955x som ble lansert og man så hvor bra de egentlig var og vips prisen lå på rundt 3000... :roll:

Endret av Npvk_X
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...