Gå til innhold

PC-en lader batteriene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette må være et av de mer lattlige produktene jeg har sett så langt!

 

Det hjelper imidlertid lite å ha med seg oppladbare batterier hvis du ikke har tilgang til strøm der du er

 

Ja for en PC bruker jo ikke strøm :roll: Men greit nok kunne jo vært en bærbar tenkte jeg helt til jeg leste dette:

Batteriene lades over natten

 

Nevn en bærbar som har så lang batterikapasitet når den i tillegg til å stå på skal lade opp 1-2 batterier!

 

Noe så borti natta dumt!

Lenke til kommentar
I tillegg til å lade AAA-batterier kan USB Stick Battery Charger også gi liv til de litt mindre AA-batteriene.

Dere mener vel omvendt. AA er fysisk større batterier enn de litt tynnere og kortere AAA-batteriene. (Det er AA som er avbildet)

 

Ellers: Jeg ser nytten i produktet. Det kan være særlig kjekt for journalister som er på farten og trenger å lade batteriene til kameraet når de er på kjøretur med bilen og den bærbare PCen.

 

Evt. når man er på foretningstur over dammen og ikke har batterilader i 110V-formatet. (De fleste strømforsyninger til bærbare takler både 230V og 110V).

 

Jeg kunne til og med tenke meg å bruke en slik på den stasjonære PC'en min siden jeg har 4 USB-uttak på skjermen og 230V-laderen min krever ganske stor plass og et eget 230V-uttak. Vel, med et forbehold selvfølgelig: At prisen på denne laderen er fornuftig. Jeg kunne også tenkt meg at samme laderen kunne ladet både AA og AAA slik 230V-laderen min gjør.

Lenke til kommentar
I tillegg til å lade AAA-batterier kan USB Stick Battery Charger også gi liv til de litt mindre AA-batteriene.

Dere mener vel omvendt. AA er fysisk større batterier enn de litt tynnere og kortere AAA-batteriene. (Det er AA som er avbildet)

 

Det var omvendt som var tanken ja, takk for tipset :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...