Gå til innhold

Ny Windows Vista-beta lekket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Windows Vista Beta. Neineinei, Det bruker jeg ikke. Hva skal en vanlig bruker med en Windows Betaversjon da? Noen som kan foklare meg det? Windows Vista er bare mer fancy enn det XP er.

En annen ting er hvordan i all verden Microsoft skal klare å få Windows 2000 og Windows 2003 brukere over til Windows Vista. Jeg bruker bare Windows 2000 og jeg kommer til å gjøre det til år 2010 eller noe. Da blir den ikke supportert mere ble det sagt :(. Men uannsett. Å bruke en Windows Betaversjon er helt bak mål.

Jeg brukte ikke Windows XP Whistler heller jeg, Jeg så bare betaen på pc`en til en jeg kjenner.

For det andre har jeg ikke plass til den heller :p. har ikke noen partisjon å ha den på :p. Like greit egentlig.

Lenke til kommentar

Noen må nødvendigvis bruke den for å teste at ting og tang virker. Men jeg installerer den på en egen partisjon og bruker den ikke daglig.

 

Betaversjoner av OS til annet enn testformål er det vel ingen som anbefaler? Jeg fatter ikke alle de som er så ivrige etter å få lastet ned en lekket Beta versjon like lite som jeg fatter at det er så kult å rakke ned på et nytt OS et år før det er ferdig.

Lenke til kommentar
Jeg bruker bare Windows 2000 og jeg kommer til å gjøre det til år 2010 eller noe. Da blir den ikke supportert mere ble det sagt :(.

Er vel det som er største grunnen for bedrifter osv. for å bytte (det at OSet ikke får sikkerhetsoppgraderinger altså). Men windows 2000 har vel fått sin siste sikkerhetsoppgradering allerede nå har det ikke? Mener den store security rollupsaken som kom for litt siden var siste?

Lenke til kommentar
hva er så falig med DRM beskyttelse da??  :ermm:

Den er bare til for at hollywood skal tjene max med cash fra deg. Hvis DRM blir skikkelig extremt må du kjøpe f.eks et exemplar av en sang til MP3-spilleren. et exemplar til PC'n osv. Sånt blir det pirateri av for å si det sånn. Dette er i hvert fall slik jeg har forstått DRM.

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar
hva er så falig med DRM beskyttelse da??

Det gjør at man får masse distriksjoner og det blir vanskeligere å konvertere lyd-filene til andre formater sånn at man kan spille av dem på endre OS enn Windows og avspillere som ikke støtter WMA og DRM.

4996791[/snapback]

 

 

det er nå sjeldent jeg laster ned musikk osv... viss det er eneste grunnen så kjøper jeg det (drm er ikke stort prob for meg:P) haxxor roxxor

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...