Gå til innhold

Demo av Peter Jackson's King Kong


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes faktisk det var ganske så bra når man spillte som mennesket, nå kan det være at jeg lever meg litt vel inn i spillet. Men jeg ble skikkelig oppgira når jeg hadde den t-rexen etter meg og var tom for ammo. :!:

Hadde det vært noe mer skummelt så trur eg at eg hadde døydd :D

 

King Kong sekvensen virka veldig straight forward, ikke mye man kunne gjøre feil der egentlig ettersom jeg kunne se? Var som alt gikk på skinner framover og hva du gjorde hadde veldig lite og si egentlig...

 

Tror nok jeg skal sjekke ut dette spillet når det kommer bare for og få med meg den nervepirrende følelsen av og bli jakta på! :thumbup:

Lenke til kommentar
[iC' date=07/10/2005 : 19:45]
Enig med Dinsdale, hadde høye forventinger... :ermm:

Hvorfor? Det er jo et film-til-spill prosjekt? Faktisk har jeg så utrolig minimale forventninger at det knapt går an å få de mindre.

 

Hvordan er grafikken da? Er den skikkelig fin eller bare dass-dårlig? Kanskje noe imellom? Tipper det, jeg.

Har sett ingame-filmer som var bra og Mr. Jackson var en aktiv part også i utviklingen av spillet. Derfor hadde jeg høye forventninger.

 

Men jeg har prøvd altfor lite til å kunne gjøre meg opp noen klar mening. Tester litt til tenker jeg.

Lenke til kommentar
Jeg synes det er lavmål... Spilla blir jo alltid crap som du går lei etter en time likevel...

Ikke alltid. BFME var absolutt et kjempefint spill.

The Chronicles Of Riddick: Escape From Butcher Bay var nå et jævla bra spill.

Mafia baseres jo litt indirekte på alle de kjente gangsterfilmene vi har.

 

Men du har jo nesten helt rett. 99% av alle film-til-spill prosjektene blir bare elendige. Personlig venter jeg nå på The Godfather i spenning, ettersom dette kan være spillet som endrer den dårlige vanen slike prosjekter har til å bli sugne.

 

EDIT: Nå har jeg endelig fått prøvd ut demoen, og jeg må si at jeg er imponert. Veldig kul måte å ta opp og ned våpenet på, og det å plukke opp spyd, og lett få velge om man vil stikke med det eller kaste det.

Grafikken var også veldig fin, og veldig atmosfærisk. Har sett mye bedre, men denne grafikken var likevel helt perfekt for spillet. Trenger absolutt ikke bedre. Var artig å se "lille tykke" Jack Black løpe fra T-Rex med kamera på ryggen. :)

 

Jeg tror jeg kommer til å like dette spillet, i allefall om spillet er veldig likt demoen hele veien, med en del historie-twists, lite bugs, mye variasjon, osv.

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Prøvde demoen nå, syntes demoen var utrolig kul jeg. Hadde absolutt ingen forventninger til dette spillet, verken bra eller dårlig. Etter Riddick spillet kan det mest utrolige skje med spill basert på filmer. Men tilbake til spillet, grafikken var jo egentlig grei syntes jeg. Modellen til King Kong var jo utrolig bra, ga meg et stort inntrykk til at det faktisk var en gorilla du styrte, både måten han slo og bevegde seg på. Ellers var det jo lagt på skinner hva man skulle gjøre, var ingen spesielle komboer og "super triks" man kunne utføre der (?)

Men jeg ser hvertfall frem til når spillet kommer ut! :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...