Gå til innhold

Nye LL-moduler fra Corsair


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med en pris på rundt 3000 kroner (halvkvalifisert gjetning), så blir det en litt høy terskel for mange å kjøpe et slikt sett på 2x1 GB. Er enig i at det ville vært det beste, men de kronene...

 

Ellers er jeg ikke imponert over timingene. OCZ Platinum Ed. R-2, for eksempel, trenger ikke så mye volt for å klare 2-2-2-5 1T på PC3500-hastighet.

Lenke til kommentar
Med en pris på rundt 3000 kroner (halvkvalifisert gjetning), så blir det en litt høy terskel for mange å kjøpe et slikt sett på 2x1 GB. Er enig i at det ville vært det beste, men de kronene...

 

Ellers er jeg ikke imponert over timingene. OCZ Platinum Ed. R-2, for eksempel, trenger ikke så mye volt for å klare 2-2-2-5 1T på PC3500-hastighet.

Men de kommer heller ikke med 2Gb sett. 1gb brikker har som regel endel høyere tilgangstider.

Lenke til kommentar
hvorfor i mindre størrelser ? er jo 2 gig som gjelder nå. en del spill som yter bedre med 2 gig ram. og det kommer nok fort flere. tenker f.eks unreal 3 som kommer en gang neste år.

Jaså, hvilke spill da? Har du noen benchmarks som viser dette også kanskje? Har enda til gode å se 1GB gi noe merkverdig bedre ytelse i spill jeg.

Lenke til kommentar
hvorfor i mindre størrelser ? er jo 2 gig som gjelder nå. en del spill som yter bedre med 2 gig ram. og det kommer nok fort flere. tenker f.eks unreal 3 som kommer en gang neste år.

Jaså, hvilke spill da? Har du noen benchmarks som viser dette også kanskje? Har enda til gode å se 1GB gi noe merkverdig bedre ytelse i spill jeg.

battlefield 2 lagger med 1 gig ram, hvis man kjører på litt høye innstillinger. f.e.a.r som kommer ut snart lagger også i demoen. er jo så pen grafikk på det at det må ikke hadde hehe.

Lenke til kommentar
hvorfor i mindre størrelser ? er jo 2 gig som gjelder nå. en del spill som yter bedre med 2 gig ram. og det kommer nok fort flere. tenker f.eks unreal 3 som kommer en gang neste år.

Jaså, hvilke spill da? Har du noen benchmarks som viser dette også kanskje? Har enda til gode å se 1GB gi noe merkverdig bedre ytelse i spill jeg.

battlefield 2 lagger med 1 gig ram, hvis man kjører på litt høye innstillinger. f.e.a.r som kommer ut snart lagger også i demoen. er jo så pen grafikk på det at det må ikke hadde hehe.

Har du belegg for å si at det er RAM'n som gjør at det lagger?

Lenke til kommentar
hvorfor i mindre størrelser ? er jo 2 gig som gjelder nå. en del spill som yter bedre med 2 gig ram. og det kommer nok fort flere. tenker f.eks unreal 3 som kommer en gang neste år.

Jaså, hvilke spill da? Har du noen benchmarks som viser dette også kanskje? Har enda til gode å se 1GB gi noe merkverdig bedre ytelse i spill jeg.

battlefield 2 lagger med 1 gig ram, hvis man kjører på litt høye innstillinger. f.e.a.r som kommer ut snart lagger også i demoen. er jo så pen grafikk på det at det må ikke hadde hehe.

Har du belegg for å si at det er RAM'n som gjør at det lagger?

ehh ja er rammen som gjør det. er jo flere tråder om det her. hvis du leter litt. + at det ikke er vanskelig å se om det er ram hakking eller ikke.

Lenke til kommentar
kjempekule:)

er det fler her som har hørt a amd går over til ddr2 snart eller har jeg drømt?

 

da svinner vitsen noe...3000 lol sku vert og få i 2*512

Q2-2006 kommer AMD med Socket M2 som støtter DDR2.

 

Edit: Til gaardern: Her har du F.E.A.R system requirements: Pentium® 4 3.0 GHz or equivalent, 2GB of RAM, 256MB DirectX® 9.0 video card with pixel shader 2.0 support.

Endret av Capo Crimini
Lenke til kommentar
kjempekule:)

er det fler her som har hørt a amd går over til ddr2 snart eller har jeg drømt?

 

da svinner vitsen noe...3000 lol sku vert og få i 2*512

Q2-2006 kommer AMD med Socket M2 som støtter DDR2.

 

Edit: Til gaardern: Her har du F.E.A.R system requirements: Pentium® 4 3.0 GHz or equivalent, 2GB of RAM, 256MB DirectX® 9.0 video card with pixel shader 2.0 support.

Greit nok at f.e.a.r har 2gb reqs, men å komme med "BF2 lagger med 1gb ram" syns jeg rett og slett er litt for tynn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...