Gå til innhold

To nye fra Siemens


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ååhh, blir så lei av 132*176 oppløsningen på siemens-telefonene! når de først skal oppdatere s65 (som jeg har btw), så savna jeg forsåvidt også mp3-spiller og EDGE, men skjermen var en av de store ankepunktene på telefonen, og så våger amobil å si at disse skjermene egner seg godt til å vise video osv. yeah right... skulle i det minste fått samme skjerm som k700i om ikke mer. venter heller til sgx75 kommer. den har alt jeg trenger iaffal

Lenke til kommentar
...

S65 og S75 har ikke samme skjerm. S75 (og SL, CX, M) har alle samme oppløsning som S65, men skjermene er fysisk mindre og mye klarere i fargene.

 

SL75 er den tredje skyvetelefonen fra Siemens.

Jaha. SL10 må dere også huske å regne med, da blir det 4 :)

 

Må si meg skuffet over S75, men kan ikke forvente så mye mer til den prisen. Av navnet skulle man likevel kunne forvente mer.

 

SL75 derimot synes jeg var en virkelig lekkerbisken. Den har fint design, og OK funksjoner. Det bør gjøre den til et fint valg for mange og en direkte konkurrent til Nokia 6111.

Lenke til kommentar

Synes det burde nevnes at SL75 støtter Real Audio og Real Video. Nokså uvanlig på en mobil det.

 

Både S75 og SL75 støtter i tillegg streaming video.

 

Og batterikapasiteten under MP3-spilling er ikke så veldig ukjent, siden den står i det offisielle datasheet'et ;) 5 timer.

Lenke til kommentar

Jeg syns de ser lovende ut begge to. Hadde også forventet litt mer av S75, men man skal vel ikke klage når prisen vil ligge på 2500. En velfungerende D-pad istedet for joystick er også noe jeg har savnet i det siste. 6230 kom ganske nært, men kunne vært bedre (som sikkert 6230i er). Håper bare at S75 klarer det bedre.

Endret av Shhhh
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Wow.

Har fått noen griller i huet av bror til å oppgradere til S65 fra CX70, men nå tror jeg kanskje ikke jeg skal det lenger... OM jeg holder ut med CX70 i to måneder til, kan jeg like gjerne spandere på meg en S75.

  Video ringtones

Hva søren?

 

Og forresten.. Sist gang dere skrev om Siemens husker jeg at jeg tipset om at dere måtte fine ut hva som var riktig av BenQ og Ben-Q. Nå skriver dere Benq, er det det som er riktig skrivemåte?

Lenke til kommentar

til å være siste sukk fra siemens er dette triste greier, skjermene er ikke i nærheten av det de burde være, noe som gjør at vitsen men et bra kamera (noe jeg er usikker på om siemens klarer å få til) noe unødvendig...

Skjerm er utrolig viktig!

;)

Og kun 5 timer med Mp3 avspilling...?

:p

Men den skyvetelefonen ser ut til å ha et lekkert design hvertfall.

:thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg sitter nå her med en Siemens M75, og den har vel samme skjerm som disse to(?).

Skjermen er en god del mindre enn på min M65.

Er du "tester" av denne telefonen eller? Har ventet p åM75 ganske lenge nå, og kan ikke vente på å få brukt litt penger på denne.

 

Når kommer den ut i butikkene? (kanskje du vet) ?

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
   Video ringtones

Hva søren?

SL75 har fått støtte for å videoringetoner, noe som innebærer at man kan stille inn telefonen slik at den spiller av et gitt videoklipp hver gang en forhåndsvalgt kontakt ringer.

Nokså teit :p

Ville ikke kalt det videoringetoner, akkurat.

Litt misvisende. Kan jo oppfattes som et hologram eller noe.

Men den videoklippfunksjonen kalles da ikke videoringetoner på andre telefoner som har det?

Lenke til kommentar
Jeg sitter nå her med en Siemens M75, og den har vel samme skjerm som disse to(?).

Skjermen er en god del mindre enn på min M65.

Er du "tester" av denne telefonen eller? Har ventet p åM75 ganske lenge nå, og kan ikke vente på å få brukt litt penger på denne.

 

Når kommer den ut i butikkene? (kanskje du vet) ?

Jeg tester denne telefonen ja, men det er kun et engangstilfelle(vant en konkurranse), og jeg vet ikke når den kommer på markede, men jeg mener det er denne måneden. Molna vet sikkert.

Endret av SumSar
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...