Gå til innhold

Intervju om Stargate SG-1: The Alliance (PC/PS2/Xbox)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hørres veldigt lovende ut. Men det er noe jeg lurer på. Unreal motoren. Hvilke er det. Den nye? Gamle. Hvordan står den i forhold til source og Doom(3)s motor?

 

Elles så kan jeg si at jeg har sett alle de 8sesongene og må si at jeg gleder meg. kommer nok til å kjøpe det spillet uansett. Kan være en hyggelig opplevelse det ja. Det med team hørres også spennende ut. Håper det blir et bra spill. enten på linje eller bedre en Enter the matrix (som var et helt greit spill. Bare som de to siste filmene. Overhypa slik at alle synest de var drit, bare fordi de ikke oppfylte de umulige forventningen folk hadde)

 

Bra intervju :thumbup:

Lenke til kommentar

Er spillet basert på Unreal 2 motoren? Hadde egentlig håpet at de ville vente enda lenger med lansering og tatt i bruk Unreal3 engine når den blir tilgjengelig. Den vil jo støtte blandt annet dualcore CPU'r (bekreftet) og ha 64-bits støtte (ifølge rykter).

 

gleder meg, men vil se sesong 8 av SG-1 før jeg spiller, noen som har peil på når sesong 8 kommer på dvd sone 1 eller 2?

Skal ikke den være ute nå til sommeren / høsten? Du kan glede deg :)

Stargate SG-1 Sesong 9 og Stargate Atlantis Sesong 2 begynner vel i Juni/Juli hvis jeg ikke husker feil, de begynte innspilling i Mars 2005.

Endret av lavizh
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...