Gå til innhold

Nokia 2650


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Piletasten rommer fire snarveier som skal sparke fart i telefonbruken din. Ved hjelp av disse kan man skrive nye tekstmeldinger, starte opp kameraet, hente frem kalenderen og liste opp telefonboken.

 

Det skal imidlertid sies at man ikke trenger så alt for mye lagringsplass til en telefon som mangler kamera.

 

Liten feil der.

 

Ellers bra test:)

Endret av SumSar
Lenke til kommentar

Denne har et elendig tastatur, enkelt og greit.

 

Så forresten en koffert i byen som likna forferdelig på denne i lukket tilstand :tease:

 

Kan poste bilde ved en senere anledning.

Lenke til kommentar

dette er seriøst noe av det styggest jeg har sett på lenge. var og titte på denne telefonen i butikken. for meg var den overraskende stor faktisk!

 

den klumpen på baksida når du bretter mobilen opp ser helt missfostret ut. trodde først kanskje det var endel av butikkens alarmsystem eller noe.

 

og den gummigreia på innsida ga den ikke akkurat noe kvalitetsfølelse.

Lenke til kommentar
dette er seriøst noe av det styggest jeg har sett på lenge. var og titte på denne telefonen i butikken. for meg var den overraskende stor faktisk!

 

den klumpen på baksida når du bretter mobilen opp ser helt missfostret ut. trodde først kanskje det var endel av butikkens alarmsystem eller noe.

 

og den gummigreia på innsida ga den ikke akkurat noe kvalitetsfølelse.

Exactly.

På Telebutikken på Byporten hadde de en dummie av den.

De hadde visst ikke lagt inn ordentlig tastesett under gummitingen.

Æsj! Ekkelt!

Som å presse fingeren ned i et glass med slim!

 

Skal i hvertfall aldri ha en sånn.

Lenke til kommentar

nokia 2650 får 4 og mangler så å si alt, men nokia 6260 får 3 og har så å si alt. hva skjer med verden?! man kan selvfølgelig diskutere utseende på 6260, men den er hvertfall ikke no styggere enn 2650. prisen er jo litt høyere på 6260'en men ikke så utrolig mye med tanke på alle funksjonene. kjøpte min for 2500 kr (ny uten abonnement)

Lenke til kommentar

Tja, si det...

Kan ha noe med at testerne stiller mye høyere krav til en så avansert telefon som 6260, hvor den altså ikke stiller så sterkt.

Man kan vel i grunn ikke gi terningkast etter samme dømmemetode på billig- og profftelefoner.

Men 3 var litt drøyt på 6260, synes jeg også...

Lenke til kommentar

Jeg ville plassert den mellom en 3 og en 4, men siden man ikke kan sette midt i mellom ville jeg satt 2 :p

 

Neida...

Hehe..

Når jeg tenker etter har jo alle dummiene jeg har prøvd vært dønn dritt.

Brukervennligheten er dårlig.

Det trekker jo mer ned enn funksjonaliteten.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...