Gå til innhold

Acrobat 7.0 ute


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

økt hastighet skyldes vel at deler av programmet loades inn i minnet ved boot?

 

hmm...surprisingly improved startup over v6...wait a minute...WHAT THE....did you see the installed program size.....92.5 MB. There needs to be some customization during installation. Everybody doesnt need all the plugins provided.
This program has certainly grown absurdly bloated. Version 4 (5.2Mb) does everything I want a pdf reader to do, at lightning speed.

 

http://fileforum.betanews.com/detail/Adobe...0XP/942951453/1

Lenke til kommentar

litt til :D

 

This is crap. After I close the program, all 26 MB of it stays in memory. Not only that, but there's a memory leak too, so it grows even though the program is closed.
01:02:06 - A Question to Adobe Reader 7.0 Users..

.. you do know that that piece of shit pre-loads on Windows startup, which is why it loads faster, yeah? Adobe are taking the piss.

 

fra adobe reader speedup siden:

http://www.tnk-bootblock.co.uk/

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Ventet til August 2005 før jeg gadd å gi slipp på versjon 6.x.x versjonen. Greit at det blir ordentlig først. Håper det er solid nok nå ..

 

Det jeg synes er kjedelig er en dialogboks som nå dukker opp hver gang jeg avslutter programmet. Grunnen til det er nok dårlig gjennomtenkt program.

 

Dialogboksen gir beskjed med spørsmål om Java. Jeg har slått av all Java og Javascript funksjon i innstillingene.

 

Når jeg likevel sier Nei hver gang så klarer ikke programmet å holde på den innstillingen. Det prøver å tvinge deg til å akseptere Java. Dette er en plagsom ting, og det er vanligvis ikke behov for Java støtte. Jeg slo jo Java av med hensikt for å eliminere ekstra plagsomme ting, og nye muligheter for sikkerhetstrussler.

 

Oppfordring til Adobe:

Det er ikke alltid et program trenger å kjøre alle slags koblinger mot andre funksjoner (teknologier) slik som Java, Javascript, Flash, Quicktime, Real Media, Windows media player, Visual Basic script, Active X kontroller, og "you name it". Nå tror jeg ikke det støtter alle disse, men det var ment for å illustrere mangfoldet.

 

En må heller ikke glemme internett aksess som flere og flere programmer blir utstyrt med. Det er hyggelig at de lager all støtten. Men en må kunne slå det av også hvis en liker å ha det slik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...