Gå til innhold

VIA K8T890 underveis


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skuttet meg bare to ganger ved tanken på VIA.

De klarer å opprettholde tradisjonen med nordbro og sydbro enda andre praktisk talt har fått funksjonene inn i en chip. Ubehaget kommer ved minne om alle drivere, patcher og greier som måtte lastes ned for å holde KT7A- RAID igang. Og da har jeg ikke nevnt opstyret med IRQ-deling for å sette inn nettverkskort og Soundblaster samtidig.

Må si vi har vært flinke som fikk det til, men vil ikke abefale merket for nåtidens ungdom.... :D

Ikke for å si noe nedsettende om ungdomen ... heller tvert om. :xmas:

Lenke til kommentar
sveinsel jeg har hatt samme erfaring som deg med VIA og det Abit kortet. Siste VIA baserte kortet jeg hadde var Asus A7V333 med VIA KT333 chipset. Aldri mer VIA.

Jeg hadde både det og a7vkt400, et sant mareritt. a7vKt333 var faktisk bedre en kt400.

Hadde 266 i pc en også, a7m-266 tror jeg navnet var, samme opplegget med det.

Nei, tenker jeg venter på Nforce, gidder ikke ha flere brølere med via.

Lenke til kommentar
sveinsel jeg har hatt samme erfaring som deg med VIA og det Abit kortet. Siste VIA baserte kortet jeg hadde var Asus A7V333 med VIA KT333 chipset. Aldri mer VIA.

Jeg hadde både det og a7vkt400, et sant mareritt. a7vKt333 var faktisk bedre en kt400.

Hadde 266 i pc en også, a7m-266 tror jeg navnet var, samme opplegget med det.

Nei, tenker jeg venter på Nforce, gidder ikke ha flere brølere med via.

Sitter med et Abit KV8-Max3 (VIA K8T800-basert), og det er overaskende nok stabilt som fjell (kjører med en Corsair 3200LL-brikke).

Men det skal snart byttes ut med et nForce4 Ultra bare Asus får litt fart på seg :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...