Gå til innhold

Modellene for november


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke for å være pirkete men det er ikke fotolys på 8010, og det følger heller ikke med minnekort...har også hatt den i salg i en 2-3 uker nå...batteriet er oppgitt til ca220 timer...min lader jeg ca 2 ganger i uka med en del bruk og det må jeg si meg svært fornøyd med med tanke på at den er ganske ny..batteriet blir jo litt bedre etter hvert, ellers så må jeg si at dette er vel den mobilen jeg hittil har vært mest fornøyd med hittil, rett og slett genial ;)

Lenke til kommentar

Det eg lurer på er når motorola a780/a768i/e680 med Linux kjem. E680 vart no lansert for månedsvis sida og skulle bli mototola sin første verdenslanserte linux-telefon. Windows mobile telefon bryr mej midt i r#va, betalar ikkje ekstra for ein mobil som kræsjar bedre.

 

Blir sannsynligvis ebay for studielånet i januar ja.

Lenke til kommentar
Det står at den ene Nokia telefonen støtter 3G. Menes da UMTS eller EDGE?

UMTS er 3G.

 

EDGE er et påbygg av 2G nettet, og beskrives som 2,75G.

Det er desverre ikke altid dette blir brukt konsekvent. Har sett 3G blitt brukt om EDGE også. Men denne kommer altså med UMTS om jeg tolker deg riktig.

 

[nitpicking] Synes faktisk å kalle EDGE for 2.75G er litt i meste laget. [/nitpicking]

Lenke til kommentar
Det er desverre ikke altid dette blir brukt konsekvent. Har sett 3G blitt brukt om EDGE også. Men denne kommer altså med UMTS om jeg tolker deg riktig.

 

[nitpicking] Synes faktisk å kalle EDGE for 2.75G er litt i meste laget. [/nitpicking]

Fullt mulig at det er mange som kaller EDGE 3G, deriblant telenor, men det er likevel rett og slett feil.

Lenke til kommentar
Det er desverre ikke altid dette blir brukt konsekvent. Har sett 3G blitt brukt om EDGE også. Men denne kommer altså med UMTS om jeg tolker deg riktig.

 

[nitpicking] Synes faktisk å kalle EDGE for 2.75G er litt i meste laget. [/nitpicking]

Fullt mulig at det er mange som kaller EDGE 3G, deriblant telenor, men det er likevel rett og slett feil.

Dette stemmer ikke helt. Under et toppmøte på slutten av 90-tallet ble det bestemt at definisjonen 3G også skulle omslutte EDGE. Med andre ord har Telenor sitt på det rene, men det er jo klart at den definisjonen ikke er helt aktiv i dagens situasjon.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...