Gå til innhold

Omtale av Burnout 3: Takedown (Xbox/PS2)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ting som skuffet meg litt var måten splitscreen spilling har blitt implementert på. Hadde foretrukket at Criterion senket detaljnivået litt på denne modusen fremfor å jekke det ned til 30FPS..

På ALLE andre måter er dette et utrolig bra spill, blir spennende å se om noen av de (mange) andre bilspillene denne høsten klarer å leve opp til denne standarden..

 

Topp spillbarhet, topp grafikk, bra lydeffekter, men i min bok rævva lydspor (smakssak!). Sålenge en har xbox med custom soundtrack er det ikke noe problem så konklusjonen er :thumbup: !

Lenke til kommentar

Replay eller ikke Replay, spillet er ballefett og er verdt hver eneste rubel på bankboka!! :w00t:

 

Dette spillet må være definisjonen på den klassiske klisjeén "dette spillet klarer du ikke å legge fra deg"... Bevismateriale A: Gårsdagens manglende nattesøvn.

 

Men her kommer en liten advarsel!:

Da jeg først så spillet i demonstrert i butikken og leste bakpå coveret trodde jeg muligens dette var av den type spill som er kjempegøy med en gang, for å så å bli ensporet og kjedelig... :hmm: ... Følge nøye med nå: Det er det IKKE!!

 

EA sports kommer sikkert til å få mange søksmål rettet mot seg etter at utallige spillentusiaster ofrer jobb, skole og ekteskap for å sitte klistra til skjermen :thumbup:

 

**Outnumbered, but never outpunned**

Lenke til kommentar

Dette spillet er det beste jeg noen gang har spilt. Har ikke husket å ha vært så hektet på et spill på lang tid. Det eneste som trekker ned er den elendige musikken. Når skal EA få med seg at rock ikke passer til bilkjøring? Sikkert mange som er uenig med meg, men jeg synes i det minste at musikken kunne vært litt mer variert.

 

EDIT:

 

EA sports kommer sikkert til å få mange søksmål rettet mot seg etter at utallige spillentusiaster ofrer jobb, skole og ekteskap for å sitte klistra til skjermen 

 

Hadde vært litt rart hvis EA Sports hadde fått mange søksmål når de ikke har gitt ut spillet, Multiplex. :p

Endret av Swag
Lenke til kommentar

Kjøpte det i går og det er fantastisk moro - gøy med litt ren arcade-action igjen :)

 

Satt oppe til klokka 0430 i natt og spilte... :blush:

 

Ser forøvrig ut til at det selger veldig bra - måtte innom flere butikker i Oslo sentrum igår før jeg fant det - var utsolgt de andre stedene.

Endret av Shimano
Lenke til kommentar
Hadde vært litt rart hvis EA Sports hadde fått mange søksmål når de ikke har gitt ut spillet, Multiplex.

 

Nei nei, men de har nå bidratt med mye av sine detaljer og stæsj som gjør spillet enda mer avhengighetsskapende...

 

Savner det litt jeg... Skal være borte hele helga, kan man generere strøm fra en hytta uten innlagt noe slik at en får spilt litt?? :no:

Lenke til kommentar
Hadde vært litt rart hvis EA Sports hadde fått mange søksmål når de ikke har gitt ut spillet, Multiplex.

 

Nei nei, men de har nå bidratt med mye av sine detaljer og stæsj som gjør spillet enda mer avhengighetsskapende...

 

Savner det litt jeg... Skal være borte hele helga, kan man generere strøm fra en hytta uten innlagt noe slik at en får spilt litt?? :no:

Tror du misforstod meg litt, det er EA Games som har gitt det ut, ikke EA Sports. Var bare en liten fleip. :-)

 

storeelg: Musikken er sikkert grei for dere som hører på sånt til daglig, men jeg takler ikke rock/punk og kunne godt tenkt meg større variasjon i musikken.

Lenke til kommentar

Mye bra låter ja, selv om jeg synes det er litt vel mye skatepunk (eller hva man skal kalle det) - men hva vet jeg, jeg er jo over 30 :D

 

Synes dog det var moro at Sahara Hotnights har fått med sin Hot Night Crash på soundtracket.

 

Er et av mine favorittband, jeg har alle 3 albumene deres og har sett de live 2 ganger - det er noe eget med tøffe svenske rocktjejer :)

Endret av Shimano
Lenke til kommentar
Hmm, jeg synes da musikken passer fortreffelig til dette spillet. Kollegaene mine blir snart gærne, da jeg går rundt å nynner/synger "we are the racing generation" hele dagen...

Helt uviktig i det store og hele bilde med dette geniale spillet....

 

Men det er "the lazy generation"...selv om racing kanskje hadde passet bedre. *S*

 

AKIRA

Lenke til kommentar
Tror du misforstod meg litt, det er EA Games som har gitt det ut, ikke EA Sports. Var bare en liten fleip.

 

*Bah* Jeg og min evne til å overse detaljer og morsomheter :blush:

Sånt skjer når man egentlig skulle ha sovet hele natta, men ble sittende og spille et fordømmrade bilspill i steden! :D

 

*Outnumbered, but never Outpunned**

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...