Gå til innhold

Omtale av RalliSport Challenge 2 (Xbox)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kort spørsmål: Må man karre seg gjennom karriemodus for å unlocke biler her før man har noen 'nytte' av X-box live?

 

Dette er noe av det som irriterer meg mest med PGR2. Prøvde litt live her om dagen, men det var jo helt nytteløst med de bilene jeg hadde tilgjengelig...

Lenke til kommentar

en veldig bra annmeldelse, men 2 ting jeg lurer på:

 

1) Hvorfor hadde dere ingen in-game screenshots? det er jo det som lar oss få en ide på grafikken

 

2) hvordan vil dere rangere spillet hvis man ikke har live? Håper dere kan legge til slik at man vet om det er vært det uten live.

Synes det er trist at alle xbox spillene blir som pc spill, hvor live er viktigere enn singel-player.

Lenke til kommentar

1) Jeg har beklagligvis ingen muligheter til å ta skjermbilder av god kvalitet på Xbox, så vi må nesten nøye oss med det som kommer fra produsentene :|

 

2) Spillet er absolutt verdt det uten Live, håper egentlig at det kommer fram i selve omtalen (med tanke på at multiplayer kun er omtalt i tre avsnitt).

 

Så om du er glad i bilspill og har en Xbox, anbefaler jeg deg absolutt å ta en nærmere titt på dette spillet, uavhengig av om du har Live eller ikke. :)

Lenke til kommentar
Kort spørsmål: Må man karre seg gjennom karriemodus for å unlocke biler her før man har noen 'nytte' av X-box live?

 

Dette er noe av det som irriterer meg mest med PGR2. Prøvde litt live her om dagen, men det var jo helt nytteløst med de bilene jeg hadde tilgjengelig...

Du må nok det for å ha noen valgmuligheter, ja. Men amatørkarrieren går fort unna og låser opp ganske mye materiale.

Lenke til kommentar

RalliSport Challenge 2 har et visst arkadepreg over seg..(sitat)

 

iallefall hadde det første spillet dette,ikke mye og rope hurra for.

 

men har handling virkelig forandret seg så mye fra det første spillet !

 

9 i score og Colin McRae Rally 4 scoret bare 8,da måtte handlingen

ha vært veldig bra.noe som er et must i bilspill.

Lenke til kommentar

Da tror jeg vi er litt uenige om hva som skal til for å lage et godt bilspill -- og for all del, det er total mangel på handling i Colin Mcrae 04 også. Det er riktignok et par hele sesonger osv, men historie? Nei, det er det heller lite av, gitt. Det eneste bilspillet jeg har vært borti som har hatt noenlunde historie, er vel TOCA: Race Driver, uten at jeg spilte det nevneverdig mye (virket overhodet ikke på grafikkortet mitt).

 

Et bilspill trenger ingen god _historie_ for å fungere, det er _bilkjøring_ som er viktig. Karrieremodusen (hvor man har ulike løp av ymse type på hvert nivå) i RC2 fungerer utmerket godt som utfordringer, men som jeg også nevner -- litt flere ulike løpsformer (og hele sesonger) hadde vært hyggelig. Det er imidlertid et grusomt godt spill uansett.

Lenke til kommentar

Kanskje han mente 'handling'(engelsk) istedenfor handling(norsk)?!

 

Skal ha dette spillet! Jeg og noen kompiser spiller 1'eren mye i split screen og det er det morsomste bilspillet vi spiller.. :) Ikke best 'handling' men såpass lett og såpass vanskelig at det er moro for folk som ikke har spilt så mye før.

 

Et lite tips.. Hill climb + snø + sommerdekk + Renault 5turbo = hysterisk morsomt, og litt utfordrende.. Kan bruke andre biler, men still de inn på bakhjulstrekk først..

 

Er det mulig å slå av damage på multiplayer, evt kun ha visuell damage, på 2'eren?

Endret av vgard
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...