Gå til innhold

Video fra Far Cry


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FY som jeg gledet meg, helt til jeg så slutten.

 

det er et monster spill..... :thumbdown:

 

nå som jeg håpet....

men nei, det er et spill med monstre :(

 

måtte få inn noe monstre ja, hvor blir det av de bra spillene?

et "litt" realistisk bra spill? tyder på elendig handling?

 

monstre/ailiens/tull skal jeg vel få skyte nok på i hl2...

 

andre som ble like skuffet som meg?

 

edit_

 

har noen lest noe om dette før nå?

Endret av genesis
Lenke til kommentar

---------------------> Liten Halo spoiler<----------------------------

 

 

Helt enig med deg, husker da jeg spillte Halo at jeg ble alvorlig skuffet når de "mutantene/monstrene" kom.

 

Kunne de ikke holdt seg til krigen mot covenant, det ville vært mye kulere. Kanskje ikke så realistisk men så legger ikke halo opp til å være det heller...

 

Stalker kommer vel til å lide av samme syndromet. Når det først ble annonsert og de show of videoene ble sluppet virket det som et veldig lovende REALISTISK spill, men så leste jeg om radioaktive mutanter og rotter, jeg mistet nesten hele interessen. Men hvis de klarer og koble dette opp mot en GOD story, så blir det bra...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

usj, dere har allerede trukket frem de 2 største minusene!

det første jeg reagerte på var nemlig det med brygga som tok null skade av raketten, tenk hvor fett hvis de hadde lagt inn litt mer arbeid i grafikkmotoren slik at visse ting kunne tatt skade, f.eks brygga i dette tilfellet.

 

så har vi det siste vi får se...et monster...

hvorfor kan de ikke lære ? det er ikke ønskelig, hvertfall ikke i slike spill. den eneste måten spillopplevelsen sett under ett kan reddes er hvis monsteret er et resultat av et hemmelig prosjekt de jobber med på øya, og at det kun er 1 monster..

jeg klikker hvis det blir mer enn 1 :(

Lenke til kommentar
---------------------> Liten Halo spoiler<----------------------------

 

 

Helt enig med deg, husker da jeg spillte Halo at jeg ble alvorlig skuffet når de "mutantene/monstrene" kom.

 

Kunne de ikke holdt seg til krigen mot covenant, det ville vært mye kulere. Kanskje ikke så realistisk men så legger ikke halo opp til å være det heller...

 

Stalker kommer vel til å lide av samme syndromet. Når det først ble annonsert og de show of videoene ble sluppet virket det som et veldig lovende REALISTISK spill, men så leste jeg om radioaktive mutanter og rotter, jeg mistet nesten hele interessen. Men hvis de klarer og koble dette opp mot en GOD story, så blir det bra...

Hallo?!?!?

Klart det er mutanter med i et spill som foregår rundt chernobyl. Klart det skal være monstre med. Klart det.

Lenke til kommentar

Om de vil ha realisme er det vel liten grunn til å setje seg ned framfor eit dataspel? Pixels 4 ->

:green:

 

Uansett. Eg har faktisk forventa monster i spelet frå dag 1. Når eg las historia og såg at eg måtte stoppe "dei mørke planane" til den "gale professor Krieger" forventa eg ikkje akkurat å øydelegge lageret av genmodifiserte tomatar. :D Spelet er jo eit action/eventyr, ikkje ein "stranda på ei øde øy med ein liten hær på"-simulator. Dei som ynskjer det bør vel heller kike på spelet Xenus, som eg forøvrig gleder meg til minst like mykje som Far Cry. :)

 

2004 vert dataspel-året! *gle seg*

Lenke til kommentar
Hallo?!?!?

Klart det er mutanter med i et spill som foregår rundt chernobyl. Klart det skal være monstre med. Klart det.

 

Er det en selvfølge at det er en haug med mutanter der? er det noen mutanter der i virkeligheten kanskje?

 

Det jeg ville fram til var at JEG mener at spillet ville blitt bedre hvis det hadde vært realistisk... Selvfølgelig kan spillet bli bra uansett, men jeg må dømme ut ifra det jeg har lest og jeg liker at det er realistisk....

Lenke til kommentar
Hallo?!?!?

Klart det er mutanter med i et spill som foregår rundt chernobyl. Klart det skal være monstre med. Klart det.

 

Er det en selvfølge at det er en haug med mutanter der? er det noen mutanter der i virkeligheten kanskje?

 

Det jeg ville fram til var at JEG mener at spillet ville blitt bedre hvis det hadde vært realistisk... Selvfølgelig kan spillet bli bra uansett, men jeg må dømme ut ifra det jeg har lest og jeg liker at det er realistisk....

Ønsker du et spill som er "virkelighets simulator" kan du vel gå ut en tur i stedet?

 

2004 vert dataspel-året! *gle seg*

 

tror nok vi må kalle det FPS året ;)

Lenke til kommentar
Er det en selvfølge at det er en haug med mutanter der? er det noen mutanter der i virkeligheten kanskje?

 

I ettertid av Tsjernobyl-ulykken førte vind og vær radioaktiv materiale over deler av Europa. Noen steder førte dette til mutasjoner hos dyr og mennesker samt en del andre sykdommer. Mutasjonene var ikke så ekstreme som man finner i STALKER: Oblivion Lost, men de forekom som følge av den ulykken.

Endret av Pytagoras
Lenke til kommentar
Ønsker du et spill som er "virkelighets simulator" kan du vel gå ut en tur i stedet?

 

La meg forklare meg litt mer. Det jeg mente var at JEG liker bedre at ting er realistiske, som Hitman serien for å ta et tilfeldig eksempel. Vil du kalle det en såkalt "virkelighets simulator"? Om du mener det så ja, da ønsker jeg meg en virkelighets simulator i dine øyne... Hvordan ville Hitman vært om det plutselig var et svært mutant beist som du måtte ta livet av...

 

Jeg foretrekker at de holder slike beist vekke fra spill som etterligner virkeligheten og er realistiske på alle andre områder untatt mutantene...

 

 

I ettertid av Tsjernobyl-ulykken førte vind og vær radioaktiv materiale over deler av Europa. Noen steder førte dette til mutasjoner hos dyr og mennesker samt en del andre sykdommer. Mutasjonene var ikke så ekstreme som man finner i STALKER: Oblivion Lost, men de forekom som følge av den ulykken

 

Ja, jeg er klar over at endel fikk enkelte små mutasjoner, men som du selv sa, ikke i de gradene som stalker har... Jeg kunne akseptert i spillet at noen har fått sykdommer, kanskje fått barn med skavanker og slike ting, men ikke noe slimete monster. Slike mutasjoner ville også tatt veldig lang tid (stalker utspiller seg i 2012)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

HVA? MONSTRE?

 

Jeg poster litt sent her, men ******... Monstre? Skulle ønske jeg ikke leste denne thread'n og heller koste meg med spillet frem til monstrene.

 

Halflife var helt genial frem til monstrene. Det er så kjedelig å sloss mot monstre. Klarer liksom ikke komme i stemningen når det er så virkelighetsfjernt.

 

Jaja, der gikk all forventning ut av den tittelen. Kanskje like greit.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...