Gå til innhold

Med denne kan du styre enhetene dine uten å ta på dem


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker å føle knappene og hjulene jeg styrer. Da slipper jeg å se på dingsen for å veive riktig over den. På samme måte som jeg foretrekker tastatur med gode fysiske taster fremfor et touch-tastatur på skjerm.

 

Denne dingsen virker som et unødvendig mellomledd fra å styre saker og ting direkte. Jeg betaler ikke ekstra for å veive i lufta fremfor å ta på tingene jeg skal styre. Et lite unntak er spyleknappen på offentlige pissoarer og vasker. Jeg er glad for de nærsensorene som finnes der. :)

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Jeg liker å føle knappene og hjulene jeg styrer. Da slipper jeg å se på dingsen for å veive riktig over den. På samme måte som jeg foretrekker tastatur med gode fysiske taster fremfor et touch-tastatur på skjerm.

Jeg må si meg enig her.

 

Måtte begynne å benytte ny skjerm for ikke så lenge siden, og den har snasige touch-knapper.

Jeg tror aldri jeg har fomlet lengre med å bruke knapper før.

Når jeg skal skru på/av skjermen må jeg ofte trykke veldig mange ganger før den registrerer noe som helst. Da kan jeg også være helt inn i det og skru den rett av igjen, fordi jeg tror den ikke registrerte tastetrykket...

 

Ting går så himmla mye tregere, og med flere feil med disse touch-greiene.

Lenke til kommentar

Er forsåvidt enig med dere over på generelt grunnlag, men det finnes nok ikke (så mange) dingser som er ubrukelige for alle i enhver situasjon. Selv har jeg lenge ønsket meg noe tilsvarende for å slippe å tørke hendene mens jeg lager mat bare for å reaktivere iPaden eller bla videre i oppskriften. Denne kan bli veldig kjekk å ha på kjøkkenet.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...