Gå til innhold

World of Warcraft: Legion gjør det lettere å finne klassen som passer for deg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med artifacts for hver spec syns jeg det har gjort det vanskligere enn noensinne å velge rett. Det er liksom point of no return, ihvertfall føles det sånn.

 

Veldig fan av mye i Legion, men fy så vanskelig det var å velge main på grunn av dette.

Likevel er Legion den expansionen jeg har mest tro på siden TBC. Er bare 105 men gleder meg til fortsettelsen. Folk i guilden skryter veldig av det i hvert fall :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

For all del, fin funksjon, men kom for sent for min del. Kutta ut WoW da prepatchen kom og jeg ikke følte meg hjemme med noen av klassene mine lenger. Prøvde ut ESO og med et par unntak er det alt WoW ikke er, på en god måte. Funksjoner folk nærmest har verbalt angrepet meg for å foreslå i WoW fordi det "ødelegger balansen" etc er standard der. Hadde jeg bare kunne kommet meg på og gitt bort den halve millionen jeg har i gull uten å måtte subbe så hadde jeg fått brent den siste brua. Aldri mer Blizzard-spill.

Lenke til kommentar

Med artifacts for hver spec syns jeg det har gjort det vanskligere enn noensinne å velge rett. Det er liksom point of no return, ihvertfall føles det sånn.

 

De fleste kjenner de fleste speccsa i dag, og om du velger ai marksman hunter, så unlocker du og får artifact våpen til både beast og survival før du er 110, og når du er 110 kommer du opp til nivå 11 på artifactvåpen ila 1-2 timer.

 

Litt skuffa over legion selv, liker ikke å si det men 'gir det 3 uker så er det dønn boring igjen' ser ut å stemme bra, savner så utrolig det å kunne vandre rundt i svære zones å explore, eller bli tvunget iherdig til å måtte gjøre quests og finne sjeldne ting for progress, minizoner som man quester ferdig på en liten time halvannen og gear treadmill som starter så raskt man er 110 og er det eneste målet i spillet føles ikke så rewarding lengre. Hadde gear mølla blitt drad ut slik at du ikke får gear av å krafse seg selv på pungen å være afk hadde det kanskje vært bedre.

 

Og de må seriøst snart få fingen ut av baken og gi spillet en ny motor, slik at vi kan spille hele spillet på en helt fundamental ny møte, som tillater mye mer i form av å bevege seg rund, tenk å legge til litt 'parkour' former eller la folk sprinte med stamina, la folk double tappe for å avoide attacks til en vis grad. Eller være 100% radicale og lage alt om til actionmmo *drømmer*

Lenke til kommentar

Det er på tide å avlive denne dinosauren nå. WoW pleide å være legendarisk. Nå er det hele bare en dårlig spøk.

 

Avlive et spill som fortsatt har flere millioner betalende spillere? DET er en dårlig spøk :)

Men jeg skjønner godt at mange blir lei av et spill der kjernen i spillet fortsatt er relativt likt som det var for 12 år siden. Jeg begynner å spille det igjen noen måneder fra hver nye utvidelse, men jeg blir lei etter hvert jeg også. Håper Legion kan gjøre noe med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...