Gå til innhold

LG slipper V20 med Android 7 i september


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

LG burde slippe noe vettugt snart. Venter på en arvtager til LG Spirit LTE som er verdig i pris og grei funksjonalitet, men også helst nyeste android-versjon.

 

Kan gjerne bytte merke, men ikke uten den samme stabiliteten som jeg for første gang har opplevd med LG på mobiltelefon siden 90-tallet/tidl. 2000-tallet faktisk (eller kanskje mer nøyaktig, alt av tidligere android-telefoner jeg har prøvd, og da har jeg til og med prøvd Samsung som folk er så gale etter å få tak i, riktignok rimeligere varianter).

Endret av G
Lenke til kommentar

Har vært Lg bruker en stund nå og er egentlig veldig fornøyd. Har en G3. 

Men noe som gjør at jeg ikke kommer til å fortsette som LG bruker er at LG er altfor trege med OTA oppdateringer. Lg lovte Android oppdatering til 6.0 før jul, fortsatt ikke kommet til Norge. 

 

Ble lei av å vente og flashet telefonen. Men slikt tar for mye tid og bør være unødvendig. En må kunne forvente at produsenter fortsetter å oppdatere telefonene. Blir derfor å gå tilbake til Nexus. 

Lenke til kommentar

Har vært Lg bruker en stund nå og er egentlig veldig fornøyd. Har en G3. 

Men noe som gjør at jeg ikke kommer til å fortsette som LG bruker er at LG er altfor trege med OTA oppdateringer. Lg lovte Android oppdatering til 6.0 før jul, fortsatt ikke kommet til Norge. 

 

Ble lei av å vente og flashet telefonen. Men slikt tar for mye tid og bør være unødvendig. En må kunne forvente at produsenter fortsetter å oppdatere telefonene. Blir derfor å gå tilbake til Nexus. 

 

Fikk versjon 6.0 på min V10 like etter lansering av telefonen her i norden, men tviler på at jeg får 7.0 noen gang på denne. LG er ikke akkurat raske der nei. Men jeg er fremdeles super happy med kjøpet siden den ble lansert i februar! Nå har både jeg og kona en V10 hver. Min i svart og hennes i hvit ?

Lenke til kommentar

Ble lei av å vente og flashet telefonen. Men slikt tar for mye tid og bør være unødvendig. En må kunne forvente at produsenter fortsetter å oppdatere telefonene. Blir derfor å gå tilbake til Nexus.

 

http://www.pcadvisor.co.uk/new-product/mobile-phone/google-nexus-2016-release-date-new-nexus-uk-price-new-feature-spec-rumours-july-3624629/

 

 

Samt de eldre 6 og 5x-modellene ser ut til å falle som stein i pris:

http://www.androidpolice.com/2016/07/26/deal-alert-bh-best-buy-and-newegg-offer-up-to-130-off-the-nexus-5x-100-off-the-6p/

 

Android 7 ble sluppet ut av "utvikleresken" 2 mnd. tidligere enn forventet (altså ikke helt i mål, men like før)

http://www.androidauthority.com/android-7-0-features-673002/

 

 

EDIT:

http://www.androidauthority.com/android-7-0-features-673002/

 

:w00t:  flott dersom telefonen er sterk nok til å dra det i land i bakgrunnen.

 

Seamless updates

This is one of the cooler features coming up in Android N. Instead of being required to download an Android update, install it and reboot, Android N will automatically download and install it on a secondary partition. The next time you reboot your device, Android will switch partitions and you’ll have the latest Android version without having to labor through the updating process yourself. The JIT compiler also means you’ll no longer see the “Android is upgrading” screen following a reboot either.

 

New Data Saver feature in Android N

Android N is also trying to help you take even more control than you already have over data usage by adding a new Data Saver feature. When the setting is enabled, it will stop background syncing from occurring except when connected to Wi-Fi. Not only will Data Saver block background activity from chewing up your data allowance, it also attempts to limit the amount of data apps use in the foreground as well. Fortunately, you can also whitelist specific apps you want syncing as per usual while still making general use of Data Saver mode.

Endret av G
Lenke til kommentar

 

Har vært Lg bruker en stund nå og er egentlig veldig fornøyd. Har en G3. 

Men noe som gjør at jeg ikke kommer til å fortsette som LG bruker er at LG er altfor trege med OTA oppdateringer. Lg lovte Android oppdatering til 6.0 før jul, fortsatt ikke kommet til Norge. 

 

Ble lei av å vente og flashet telefonen. Men slikt tar for mye tid og bør være unødvendig. En må kunne forvente at produsenter fortsetter å oppdatere telefonene. Blir derfor å gå tilbake til Nexus. 

Fikk versjon 6.0 på min V10 like etter lansering av telefonen her i norden, men tviler på at jeg får 7.0 noen gang på denne. LG er ikke akkurat raske der nei. Men jeg er fremdeles super happy med kjøpet siden den ble lansert i februar! Nå har både jeg og kona en V10 hver. Min i svart og hennes i hvit

 

 

 

Gikk fra 4.4 til 5.0 via OTA på G3. Android 6.0 kom aldri som OTA. Om en brukte LG support Tool.exe så kunne man legge inn 6.0 manuelt via pc og USB kabel.

 

Grunnen til at jeg droppet den offisielle LG oppdateringen var at LG kun lager win og mac versjoner av Lg Support Tool. 

Siden det er mange år siden jeg avsluttet mitt "forhold" til Bill G, har jeg ikke engang windows som virtuell maskin. Og Lg skal ikke styre mitt valg av OS. 

 

Tror nok du får 7.0 til v10, kanskje ikke OTA men du kan helt sikkert oppdatere via LG Support Tool om du er win eller mac bruker. 

Om ikke så er det jo likevel fult av alternativer for en manuell flashing til nyeste Android. 

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...