Gå til innhold

LG G5 får skjerm som alltid står på


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan legge til at dette er ikke noe som _var_ på Lumia-telefoner. Det er fremdeles funksjonalitet i W10 og det bruker ikke "noe" strøm i løpet av en hel dag. 4-5% batteribruk i løpet av en natts søvn på min 950 XL.

 

Nå er det vel bare å vente på at LG, Samsung eller Apple innser hvor smart Continuum kan være.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

IT-guy: Ja og nei. Det har vært borte på en del Lumia-modeller med LCD-skjermer. Noen av dem har i tillegg ikke hatt minnemodul tilknyttet skjermen, slik at for å være på har skjermen behøvd kontinuerlig oppdatering. Både LCD-teknologien og den konstante oppdateringen ville ført til at disse kunne krevd vesentlig mer strøm. Glance med "always on"-setting har dermed ikke vært tilgjengelig på alle.

 

I Lumia 950-ene er det Amoled som gjelder, og fullverdig Glance er tilbake :)

 

gotark: Vel, det er naturlig å tenke seg at det er slik, men det er ikke opplagt at det er slik. Spørsmålet er om YotaPhone-modellene som har e-ink-skjerm på baksiden har slått godt nok an til at de "store" produsentene følger etter.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

 

Jeg regner med at det går an å slå av denne funksjonen også? For oss som ikke må være oppdatert på alt hele tiden...

Må ikke stirre på telefonen selv om displayet viser informasjon :)

 

 

Må ikke, men når man prøver å sove og har glemt å legge skjermen ned, kan jeg forestille meg at det vil være en smule plagsomt med skjerm som alltid er på. Jeg liker å ha det mørkt når jeg sover og slike lys kan faktisk plage meg såpass at jeg ikke får sove. Jeg vet det er mange andre som har samme problemet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...