Gå til innhold

Dette nettstedet lar deg søke gjennom Netflix-utvalget i hele verden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser man det ja, begynner å nærme seg Plex.

 

Skulle gjerne hatt Plex som mediaspiller på PS3. Skulle være sluppet for alle nå (i.e. uten å måtte ha PlexPass), men finner ingen oppdatering til den gamle versjonen jeg har. Gjelder sikkert bare for dem som sitter i USA med PS3'ene sine... :-(

Lenke til kommentar

 

Ser man det ja, begynner å nærme seg Plex.

Skulle gjerne hatt Plex som mediaspiller på PS3. Skulle være sluppet for alle nå (i.e. uten å måtte ha PlexPass), men finner ingen oppdatering til den gamle versjonen jeg har. Gjelder sikkert bare for dem som sitter i USA med PS3'ene sine... :-(

 

Jeg har Plex på min PS3. Og har hatt det lenge. Men så har jeg også Plex Pass =)

Vet ikke om du kan få det uten.

Lenke til kommentar

Det er mange år siden TV døde her i huset. Men fortsatt blir jeg ikke kvitt TV abonnementet mitt hos Canal Digital. Var det ikke snakk om for ett par år siden at de skulle tilby internettabonnement uten tvunget TV abonnement?

Hos Altibox er det mulig å kjøpe kun bredbånd uten TV-abo. Canal Digital, Get og de andre kommer nok etter. Iallefall CD har sagt de skal det.
Lenke til kommentar

Det er mange år siden TV døde her i huset. Men fortsatt blir jeg ikke kvitt TV abonnementet mitt hos Canal Digital. Var det ikke snakk om for ett par år siden at de skulle tilby internettabonnement uten tvunget TV abonnement?

 

Jo, det kommer trolig dette halvåret

Lenke til kommentar

Med så mye reklame som det er på vanlig tv, så er det ikke rart folk skyr det som pesten. Max har jo en del som er helt ok på en kjedelig dag, men all den reklamen stopper det effektivt for min del. Men jeg bruker ikke netflix eller noen lignende heller. Har en nas med plex, vpn og torrents. Så slipper jeg å våkne til at noe innhold plutselig ikke er tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Det virker som det er mange som misforstår Netflix sin rolle i alt dette... At innhold er geografisk begrenset er ikke noe Netflix burde ønske ei heller kan Netflix påvirke det direkte.

 

Dette er rettighetsalliansene som tviholder på sin eldgamle forretningsmodell. Det er som munkene som håndkopierte bøker før trykkekunsten ble spredt. Det er de samme som stemmer for sensur og overvåkning på nett og bruker informasjonen til å stevne 15-åringer for retten. Det er dødskrampene til en hærskare av mennesker som har kunnet heve sin lønn av å regionalt begrense kundene men globalisere produktet. Bukseseler og belte, bukkene passer havresekkene. Det kan ikke gå i lengden, sømmene sprekker til slutt. Vi gleder oss.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

 

Det er mange år siden TV døde her i huset. Men fortsatt blir jeg ikke kvitt TV abonnementet mitt hos Canal Digital. Var det ikke snakk om for ett par år siden at de skulle tilby internettabonnement uten tvunget TV abonnement?

Hos Altibox er det mulig å kjøpe kun bredbånd uten TV-abo. Canal Digital, Get og de andre kommer nok etter. Iallefall CD har sagt de skal det.

og Telenor

Lenke til kommentar

 

 

Ser man det ja, begynner å nærme seg Plex.

Skulle gjerne hatt Plex som mediaspiller på PS3. Skulle være sluppet for alle nå (i.e. uten å måtte ha PlexPass), men finner ingen oppdatering til den gamle versjonen jeg har. Gjelder sikkert bare for dem som sitter i USA med PS3'ene sine... :-(
Jeg har Plex på min PS3. Og har hatt det lenge. Men så har jeg også Plex Pass =)

Vet ikke om du kan få det uten.

Plex finnes for PS3 uten at man trenger Plex Pass. Har vært det en måned eller to ca..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...