Gå til innhold

Denne lille tassen forvandler den vanlige klokken din til en smartklokke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

850,- for en halvveis "smartklokke" med dårlig batteri som gjør at du får 3mm forstyrrelse på en eksisterende klokke. God idè  :thumbup:

Jeg foreslår å ditche klokka og "lime" chronos på armen istedet... Da har du gjort om din vanlige dumme-arm til en smart-arm.

 

 

:lol:  jepp. Dette er jo ikke noe som gjør en vanlig klokke smart, bare en "teipbit" med noen funksjoner. Genial overskrift av Tek hvertfall, jeg trodde denne greia var noe stilig og presterte å generere et klikk for dem :p

Endret av Belphegor
Lenke til kommentar

 

 

 

850,- for en halvveis "smartklokke" med dårlig batteri som gjør at du får 3mm forstyrrelse på en eksisterende klokke. God idè  :thumbup:

Jeg foreslår å ditche klokka og "lime" chronos på armen istedet... Da har du gjort om din vanlige dumme-arm til en smart-arm.

 

 

:lol:  jepp. Dette er jo ikke noe som gjør en vanlig klokke smart, bare en "teipbit" med noen funksjoner. Genial overskrift av Tek hvertfall, jeg trodde denne greia var noe stilig og presterte å generere et klikk for dem :p

Som vanlig med andre ord. Skal innrømme jeg gikk rett på selv. ?

Lenke til kommentar

Jeg syntes artikkelen og tittelen var akkurat så samstemt som man kan forvente. Ser ikke for meg at noen tenkte at denne enheten gjorde den gamle klokka di om til et batterislukende monster med LED-skjerm, i alle fall jeg fikk omtale av akkurat et slik produkt som jeg forventet ut fra overskriften.

Heller mindre enn mer clickbait enn vanlig, men diskusjonen er jo som vanlig. Mangler bare at noen kaster seg inn og brummer "dette var dråpen, overskriften som får meg til å si opp ekstra-abonnementet mitt!"

 

Når det er sagt, herre Flying Spaghetti Monster for et overpriset produkt. Retter seg nok mot brukere med for dyre klokker til å gå over til smartklokker. 

Endret av tommyb
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...