Gå til innhold

TEST: Pure Evoke D6


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem kjøper en radio til 2300kr? Virker som om produsentene tredobler prisene så lenge de kan sette et DAB-merke på radioen. Ville heller kjøpt en bra bluetooth høyttaler og et billig nettbrett til samme prisen. Som i tillegg til å kunne spille radio, youtube, spotify, osv, kan brukes som et musikkanlegg. Har en egen DAB-radio selv, men den kostet 100kr og står på badet og spiller høyt nok til dusj-syngingen min :wee:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har sett mange DAB-radioer med et vesentlig bedre utseende enn denne... Kan ikke si jeg på noen måte syns den skiller seg ut, eller er spesielt pen i det hele tatt. Geneva er pent. Radionette er mer stilret, Sony`s er penere. Lyden i Radionette og Geneva er dessuten upåklagelig, og prisen er den samme/mindre :)

Lenke til kommentar

Har sett mange DAB-radioer med et vesentlig bedre utseende enn denne... Kan ikke si jeg på noen måte syns den skiller seg ut, eller er spesielt pen i det hele tatt. Geneva er pent. Radionette er mer stilret, Sony`s er penere. Lyden i Radionette og Geneva er dessuten upåklagelig, og prisen er den samme/mindre :)

 

Enig i at denne ikke var så veldig pen. For all del, den er ikke stygg. Men den er heller ikke spesielt pen.

 

For meg så ødelegger den hvite fronten veldig mye. Hadde nok vært langt penere i børstet aluminium i sølv eller sort. Liker ellers symmetrien, men formen og knappene i seg selv ikke var spesielt lekkert.

 

Treverk er pent, så det trekker opp.

Lenke til kommentar

Hvem kjøper en radio til 2300kr? Virker som om produsentene tredobler prisene så lenge de kan sette et DAB-merke på radioen. Ville heller kjøpt en bra bluetooth høyttaler og et billig nettbrett til samme prisen. Som i tillegg til å kunne spille radio, youtube, spotify, osv, kan brukes som et musikkanlegg. Har en egen DAB-radio selv, men den kostet 100kr og står på badet og spiller høyt nok til dusj-syngingen min :wee:

 

Du kan få en DAB-radio til et par hundre kroner, men det kommer helt an på kravene du stiller til lydkvalitet. Noen er fornøyd med en høyttaler til 100kr og noen har stereoanlegg til 100 000kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...