Gå til innhold

Skal Windows-mobilene endelig få en ny toppmodell?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke en Windows Phone, det er en Surface Phone med Windows 10 for Mobile. Stor forskjell, spør du meg. Windows Phone var noe man hadde på markedet i avvente på en reell Windows på mobiltelefoner. 

Jeg har lenge spekulert i at Microsoft ville ta med Surface-brandet til mobiltelefoner. Nå gjenstår det bare at de etterhvert også får på plass en Surface Pro telefon - med iCore og støtte for full NT-desktop :-G

Dette er steget før jeg prøver meg på en Microsoft-telefon. Få på plass desktoppen på denne så skal jeg prøve, selv med en Atom-kalkulator. Inntil da beholder jeg min vanntette Android.

Forresten, dersom det ikke er helt åpenbart for alle, en eventuell Surface Pro telefon kommer til å bli dyrere enn det vil smake.

Endret av tommyb
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var litt usikker på om det var verdt å bytte min 1520 med Cityman, men Surface Phone er definitivt verdt å ditche dagens telefon for.

 

Når det gjelder pris, så tror jeg ikke den blir så fryktelig ille i forhold til en flagskip android modell heller. Edge mobilene til Samsung ligger jo rundt 8-10k. Regner med Surface phone kommer til å havne i det samme prissjiktet.

Lenke til kommentar

Hvorfor fortsetter tek.no-nettverket å putte ut rykter som allerede er døde og begravet?

 

x3 har ikke støtte for verken 21MP kamera eller 1440p skjerm. Den har også klare mangler når det kommer til USB da den bare støtter USB 2.0HS.

 

En slik telefon vil nok først kunne komme med neste gen x3 som er forventet å komme senere i 2016.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Det var en eventuell Surface Pro-telefon jeg mente ville være dyr....

Atom X3 er vel x86 og ikke ARM så det er vel ikke noe teknisk som hinder kjøring av Win Pro på en slik sak(?). Det ville vel bli kort batteritid, men... Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

 

Det var en eventuell Surface Pro-telefon jeg mente ville være dyr....

Atom X3 er vel x86 og ikke ARM så det er vel ikke noe teknisk som hinder kjøring av Win Pro på en slik sak(?). Det ville vel bli kort batteritid, men...

 

 

Ja, Atom skal kunne kjøre desktop. Microsoft må bare ville det. 

Lenke til kommentar

Jeg synes det er merkelig at mobilprodusentene ikke "låser" ned ett design som gjør at mobilhuset"dekslet" kan gjøres i solid, metall , for eksempel sølv? så kan man bare bytte innmaten etter hvert som det kommer nye mobiler. si for eksempel 5 tommers telefoner, enormt marked for eksklusive deksler. men folk bruker ikke store summer siden telefonen er avleggs etter to år. kunne man tatt med dekslet til neste telefon derimot...

Lenke til kommentar

Jeg synes det er merkelig at mobilprodusentene ikke "låser" ned ett design som gjør at mobilhuset"dekslet" kan gjøres i solid, metall , for eksempel sølv? så kan man bare bytte innmaten etter hvert som det kommer nye mobiler. si for eksempel 5 tommers telefoner, enormt marked for eksklusive deksler. men folk bruker ikke store summer siden telefonen er avleggs etter to år. kunne man tatt med dekslet til neste telefon derimot...

 

Fordi mobilprodusentene ikke tjener penger på tredjepartsmarkedet som unektelig vil sprette opp og levere bedre deksler for mindre penger. 

Lenke til kommentar

Eeh... Hvordan kan dere skrive at Lumia 930 allerede var litt underspesifisert da den bla lansert for et år siden? Dette er jo direkte feil. Den gruser jo fortsatt mange av flaggskipmobilene både på skjerm, kamera, prosessor (i noen tilfeller). For ikke snakke om batteriet. Her er for eksempel en test mot den NYE iPhone 6 --> http://www.mofigo.com/dk/?q=nokia-lumia-930_VS_apple-iphone-6

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...