Gå til innhold

Top Gear-gutta dropper Netflix


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skuffende. Da får jeg på ny sette kursen mot piratbukta når det nye Top Gear kommer...

 

Høh, noen som bruker Piratebay enda?

Hehe, jula varer ikke til påske heller :-)

De havner sikkert der, men personlig satser jeg på Popcorntime, til og med mer brukevennlig enn Netflix :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Skuffende. Da får jeg på ny sette kursen mot piratbukta når det nye Top Gear kommer...

 

Høh, noen som bruker Piratebay enda?

Hehe, jula varer ikke til påske heller :-)

De havner sikkert der, men personlig satser jeg på Popcorntime, til og med mer brukevennlig enn Netflix :-)

Vel, er ikke så ofte jeg bruker akkurat piratebay, var mer for å bruke en metafor. Jeg syns overhodet ikke Popcorntime er mer brukervennlig enn Netflix. Sist jeg prøvde det fikk jeg helt elendig kvalitet i de episodene jeg faktisk fikk streamet, noen episoder hakka som et uvær så det gikk nesten ikke ann å se på engang. Skulle jeg spole forbi intro eller lignende måtte jeg vente lenger enn jeg hadde måtte vente hvis jeg bare så introen. I tillegg så slipper jeg med netflix å koble meg til VPN hver gang jeg ønsker å se på noe. Netflix kan jeg også åpne rett i nettleseren, sist jeg prøvde Popcorntime måtte jeg gjøre det via en desktop applikasjon. For min del er det utvilsomt mye mer "jobb" å se på Popcorntime enn å se på Netflix

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Skuffende. Da får jeg på ny sette kursen mot piratbukta når det nye Top Gear kommer...

 

Høh, noen som bruker Piratebay enda?

Hehe, jula varer ikke til påske heller :-)

De havner sikkert der, men personlig satser jeg på Popcorntime, til og med mer brukevennlig enn Netflix :-)

men det er mye treeeegt på popcorntime da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...