Gå til innhold

RYKTE: – Slik blir den neste Nexus-telefonen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott at Google velger en produsent som ikke er så kjent, slik at mobilen får en hyggelig pris! Det negative for meg blir nedgangen i skjermstørrelse og skjermtype. Tviler på at Huawei gir den en AMOLED slik jeg gjerne skulle sett.

 

For min egen del er Amoled et stort minus, i størst grad grunnet hyppig bruk av pentile for å prestere oppløsninger (noe som fører til svært lavere reel oppløsning). IPS paneler gir derimot svært mye mer realistiske farger i de fleste tilfeller.

 

Noe jeg virkelig håper på her er at vi kan se ordentlige innstillingsmuligheter for skjermen på telefonen slik man ser på for eksempel Archos 50 Diamond hvor man kan kalibrere fagene på skjermen slik man vil.

Lenke til kommentar

 

Flott at Google velger en produsent som ikke er så kjent, slik at mobilen får en hyggelig pris! Det negative for meg blir nedgangen i skjermstørrelse og skjermtype. Tviler på at Huawei gir den en AMOLED slik jeg gjerne skulle sett.

 

For min egen del er Amoled et stort minus, i størst grad grunnet hyppig bruk av pentile for å prestere oppløsninger (noe som fører til svært lavere reel oppløsning). IPS paneler gir derimot svært mye mer realistiske farger i de fleste tilfeller.

 

Noe jeg virkelig håper på her er at vi kan se ordentlige innstillingsmuligheter for skjermen på telefonen slik man ser på for eksempel Archos 50 Diamond hvor man kan kalibrere fagene på skjermen slik man vil.

Det er Nexus, som gir deg den mest grunnleggende android opplevelsen som fins, og da tviler jeg på at det kommer med noe slike innstillinger som skjerm kalibrering. Men hvis du er skikkelig inni det kan du jo alltids installere en egen kernel der slike innstillinger er støttet. Og Amoled er mye mer behagelig å se på enn grå svart farger med light leaks. Kan alltids justere fargene med en custom kernel hvis man ikke liker de vibrante fargene som AMOLED har å by på. Da får man skikkelig sort nivåer i tillegg. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...