Gå til innhold

RYKTE: – Slik blir oppfølgeren til Apple Watch


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjør den vanntett, sett inn gps og mulighet for å koble til øreklokker trådløst og jeg kjøper mitt første Apple produkt siden apple tv 2 :)

 

og ikke minst, så hadde det vært kult om de la til støtte for tredje-parts urskiver :)

 

som f.eks denne: https://images.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Flh5.ggpht.com%2Fbj1ZZDBu8Snxzx-mWhdECW0vOn1-7Rd5XALr12usioXVW6twI_wuWpaxbFEZHACajQ%3Dh900&f=1

 

james bond sin klokke fra nintendo 64 på armen :p *nerdgasm*

  • Liker 1
Lenke til kommentar

jeg tipper poenget med den er å lage noe som enkelte liker ekstra god , slik at Apple kan ta den prisen de har lyst til uten å tenke på dårlig salg

 

og så etter hver lager det slik at stadi flere , me ikke for mange ønsker å kjeølpe den

det også til overpris

 

Til slutt, etter mange generasjoner lager de noe alle kunne tenke seg

 

Desuten så må den vel skille seg ut fra alt annet

Lenke til kommentar

Kommer ikke til å røre Apple Watch før de endrer designet drastisk, og at prisen går ned. Skjer ikke at jeg betaler prisen for en iPhone for en klokke som ser så jævlig ut.

 

Du er vel kanskje av de som vil ha en RUND klokke? De ser rett og slett enda mer jævlige ut, så hva er da alternativene?

Lenke til kommentar

 

Kommer ikke til å røre Apple Watch før de endrer designet drastisk, og at prisen går ned. Skjer ikke at jeg betaler prisen for en iPhone for en klokke som ser så jævlig ut.

Du er vel kanskje av de som vil ha en RUND klokke? De ser rett og slett enda mer jævlige ut, så hva er da alternativene?

 

 

 

Tja, jeg ønsker en smartklokke som ser like naturlig ut som de andre klokkene jeg har, og da blir de gjerne runde, ja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gjør den vanntett, sett inn gps og mulighet for å koble til øreklokker trådløst og jeg kjøper mitt første Apple produkt siden apple tv 2 :)

Da har jeg en god nyhet til deg! Du kan koble bluetooth øreklokker til Apple Watch slik dagens utgave fremstår. Jeg bruker dette når jeg trener, fungerer utmerket. :)

 

Edit: Og den er også vanntett til en viss grad. :)

Endret av chri-ot
Lenke til kommentar

Gjør den vanntett, sett inn gps og mulighet for å koble til øreklokker trådløst og jeg kjøper mitt første Apple produkt siden apple tv 2 :)

Er ikke eple-klokka vanntett?! :o

 

 

 

 

Kommer ikke til å røre Apple Watch før de endrer designet drastisk, og at prisen går ned. Skjer ikke at jeg betaler prisen for en iPhone for en klokke som ser så jævlig ut.

Du er vel kanskje av de som vil ha en RUND klokke? De ser rett og slett enda mer jævlige ut, så hva er da alternativene?

 

 

 

Om du ser på formfaktoren på klokker som selges idag så vil du nok oppdage at det er din smak som er i minoritet. Har hatt Pebble Steel og bruker nå Moto 360 og fortrekker helt klart rund form. For ikke å snakke om klokkene mine fra Omega, Tag Heuer, PD, osv, de er naturligvis alle runde. 

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...