Gå til innhold

SNIKTITT: Slik er Macen vår med nye «El Capitan»


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har prøvd det jeg også på en MacBook Pro (Retina, 15-tommers, sent 2013). Kjappe inntrykk var at alt var mye mer responsivt og kjapt. Basic ting som å åpne nettleser og ja, sånt.

 

Noe som for øvrig bruker å være ved en ren installasjon.

 

Noe som jeg synes er spennende er hvordan Metal kommer til å bli for OS X. Finnes det noe der ute som en kan teste dette med? Uten å kode en egen applikasjon :)

Lenke til kommentar

En ting jeg innimellom ønsker meg er en kjapp liten kalender slik den man har når man trykker på klokke/dato i Windows. Noen ganger når jeg jobber på Macen glemmer jeg meg bort og fyker opp og trykker på klokka for å se kjapt hvilken dato det var forige mandag.

Jeg har brukt Day-O ganske lenge, og denne fungerer fint. Selv om programmet ikke har blitt oppdatert for Yosemite, så fungerer det greit. Men om du trenger Dark Mode støtte, så har du f.eks. Itsycal. Sistnevnte har jeg ikke testet selv, men denne anbefales av Day-O utvikleren for de som trenger full støtte for Yosemite.

day-o.png

 

itsycalbanner2.png

Endret av havarhen
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

 

En ting jeg innimellom ønsker meg er en kjapp liten kalender slik den man har når man trykker på klokke/dato i Windows. Noen ganger når jeg jobber på Macen glemmer jeg meg bort og fyker opp og trykker på klokka for å se kjapt hvilken dato det var forige mandag.

Jeg har brukt Day-O ganske lenge, og denne fungerer fint. Selv om programmet ikke har blitt oppdatert for Yosemite, så fungerer det greit. Men om du trenger Dark Mode støtte, så har du f.eks. Itsycal. Sistnevnte har jeg ikke testet selv, men denne anbefales av Day-O utvikleren for de som trenger full støtte for Yosemite.

day-o.png

 

itsycalbanner2.png

istat menus (som alle litt kyndige burde ha installert) har også en kalender funksjon som fungerer på samme måte post-276706-0-52896800-1439140038_thumb.png

Endret av Erlingmid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...