Gå til innhold

Her er OSX El Capitan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-245639

Fremdeles er det KDE som docker skjermvinduer mest elegant av alle. Windows har blitt bedre mens OS X har vært søppel fra dag en. Nå ser det ut som om OS X nærmer seg Windows.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132

Fremdeles er det KDE som docker skjermvinduer mest elegant av alle. Windows har blitt bedre mens OS X har vært søppel fra dag en. Nå ser det ut som om OS X nærmer seg Windows.

 

Hva er det KDE gjør på den fronten som ikke Gnome gjør?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

 

Fremdeles er det KDE som docker skjermvinduer mest elegant av alle. Windows har blitt bedre mens OS X har vært søppel fra dag en. Nå ser det ut som om OS X nærmer seg Windows.

Hva er det KDE gjør på den fronten som ikke Gnome gjør?

 

Aner ikke, bryr meg ikke. Prøver Gnome annen hvert år, lider en stund, og koser vettet av meg når jeg bruker KDE igjen. Gnome er i min verden totalt uinteressant.

Lenke til kommentar

 

Du kan i El Capitan feste nettsider du jobber med i fanelinjen i Safari. Disse ligger da alltid lett tilgjengelig igjen der du slapp selv etter at nettleseren har blitt lukket.

Det er jo helt utrolig!

 

.. no further comment.

Som Craig Federighi sa flere ganger under presentasjonen: "Innovation!"

Lenke til kommentar

Vi trenger ikke mer ytelse og features. Vi trenger stabilitet! Ellers blir dette El Grande Crapitan!

 

Yosemite har vært en stor stinker hva angår stabilitet, spesielt ved direkte oppgradering (istedenfor clean install - dette minner faretruende mye om Windows).

 

Maskinen må slutte å fryse midt i viktige operasjoner. Påloggingsskjermen må la oss logge inn. Den spinnende badeballen bør være mindre tilstede i hverdagen. DETTE er det vi trenger. Ikke mer bloat.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi trenger ikke mer ytelse og features. Vi trenger stabilitet! Ellers blir dette El Grande Crapitan!

 

Yosemite har vært en stor stinker hva angår stabilitet, spesielt ved direkte oppgradering (istedenfor clean install - dette minner faretruende mye om Windows).

 

Maskinen må slutte å fryse midt i viktige operasjoner. Påloggingsskjermen må la oss logge inn. Den spinnende badeballen bør være mindre tilstede i hverdagen. DETTE er det vi trenger. Ikke mer bloat.

 

Ikke uenig, Men det er jo egntlig det som skjer her da... eller som de forsøker å gjøre, El Capitan er som Mountainlion var for Lion, en slags digger bugfix men med litt ekstra funksjoner, men i all hovedsak er dette bare en fix, hvor endringen i hovedsak er "under the hood" Og denne stibiliteten du ettespør henger vel litt sammen med ytelsen dette tilfllet også. Men ja.. lass oss håpe på litt bedre stabilitet også :)

Lenke til kommentar

 

 

Skjønner navnet, men høres teit ut :p

 

Sier en som kaller seg "uTukt"?
Ja, for brukernavnet mitt skal på et produkt brukt av millioner av mennesker verden rundt. Jeg bryr meg så lite om brukernavnet at jeg tok et tilfeldig ord fra ordboken. Det er ingen som helst mening bak det.

El Capitan , eller bare El Cap er den mest kjente storveggen i Yosemite

Lenke til kommentar

 

 

 

Skjønner navnet, men høres teit ut :p

 

Sier en som kaller seg "uTukt"?
Ja, for brukernavnet mitt skal på et produkt brukt av millioner av mennesker verden rundt. Jeg bryr meg så lite om brukernavnet at jeg tok et tilfeldig ord fra ordboken. Det er ingen som helst mening bak det.

El Capitan , eller bare El Cap er den mest kjente storveggen i Yosemite
Jeg vet hva navnet betyr og alt det, men det høres ikke ut som navnet på et operativsystem. Bryr meg ikke nevneverdig, men mener bare de kunne valgt noe annet.

 

Ikke at det har noe å si, er jo OSX uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...