Gå til innhold

Disse 8 tegnene får Skype til å dø


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sluttet helt å bruke skype etter at ei venninne ble konstant hacka og disconnectet fra Twitch mens hun streamet av en fyr i korea. Han hadde lagt henne til på skype og fått IP-adressen derfra. Det visste ikke hun før etter et par dager med dc'ing.

 

Det var ingen tvil fordi fyren skrøt av det hele tiden i twitch-chatten, og forlangte sex shows på skype for å slutte å dc'e henne.

 

Idioti at Skype er så dårlig sikret. Det var ikke mulig å få tak på ip-adressen hans for å få bannet han fra twitch heller, da den endret seg flere ganger i minuttet.

 

Nå i det siste har jeg fått forespørsler om å bli lagt til av tvilsomme profiler fra øst-europa.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Det viktigste å informere om er jo om dette går begge veier. Vil jeg ta livet av spammerne sin Skype også om jeg skulle sende dette til dem? Hmm...

 

Spørs vel hvem av dere som er først på labben i det chat-sessionen har startet ??

Endret av G
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det viktigste å informere om er jo om dette går begge veier. Vil jeg ta livet av spammerne sin Skype også om jeg skulle sende dette til dem? Hmm...

 

Spørs vel hvem av dere som er først på labben i det chat-sessionen har startet ??

 

Tja, nå pleier vel spammerne på skype stort sett å bestå av camwhores. Liten fare for å samme sak i retur.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...