Gå til innhold

Kongen av alle nettbrett er her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Skjermen?

 

Jeg har en 24 tommers berøringsskjerm i tillegg til et berøringsbrett (touchpad)

 

Man blir mye mer produktiv med dette, ikke minst om man har flere skjermer koblet til datamaskinen.

Ser mye på Cnn, Bloomberg Tv, CNBC, Euronews, Sky news etc.

 

Der opplyses det om at pc markedet har begynt å gjenerobre markedsandeler.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Kan man koble en stor berøringsskjerm til et vanlig nettbrett eller kan det bare oppnås med den innebygde skjermen?

 

Grunnen til at jeg spør er at mitt barnebarn kobler sin iPad mini til Tv skjermen. Jeg har ikke nettbrett, så jeg er helt grønn. Den største berøringsskjermen jeg har er som nevnt på 24 tommer koblet til min stasjonære Dell.

Lenke til kommentar

Kan man koble en stor berøringsskjerm til et vanlig nettbrett eller kan det bare oppnås med den innebygde skjermen?

 

Grunnen til at jeg spør er at mitt barnebarn kobler sin iPad mini til Tv skjermen. Jeg har ikke nettbrett, så jeg er helt grønn. Den største berøringsskjermen jeg har er som nevnt på 24 tommer koblet til min stasjonære Dell.

Du må ha en måte å overføre touch-signalet, f.eks usb.

Jeg tipper det ikke vil fungere fint på et brett med windows, men tviler på ipad og android brett greier det

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Takker for svar.

 

 

Du må ha en måte å overføre touch-signalet, f.eks usb.

Jeg tipper det ikke vil fungere fint på et brett med windows, men tviler på ipad og android brett greier det

 

 

Er der en skrivefeil.

Lenke til kommentar

Takker for svar.

 

 

Du må ha en måte å overføre touch-signalet, f.eks usb.

Jeg tipper det ikke vil fungere fint på et brett med windows, men tviler på ipad og android brett greier det

 

 

Er der en skrivefeil.

"ikke" er feil og kan fjernes fra setningen

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

 

Takker for svar.

 

 

Du må ha en måte å overføre touch-signalet, f.eks usb.

Jeg tipper det ikke vil fungere fint på et brett med windows, men tviler på ipad og android brett greier det

 

 

Er der en skrivefeil.

"ikke" er feil og kan fjernes fra setningen

 

 

Det var det jeg trodde. Min Dell Pc er en Windows maskin.

Lenke til kommentar

 

 

Vi har allerede en 84" 4K skjerm på en av båtene våre.

Er det der man kan komme på besøk for å glane litt på tv? hva med å spille mario kart? :D

Det er faktisk "touch" også, men den delen er levert av Smartboard.

TVen er en LG tv.

 

tanken var å spille mario kart på båten, men ok ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...