Gå til innhold

Snart starter oppkjøringen til en ny sesong med norsk seriespill


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Er det noen spesiell grunn til at dere enda ikke har fått til turnering i Dota 2?

 

Relativt stort spill...

 

Relativt ja, hadde bare den største premiepotten i verden av alle eSports noen sinne, laget av det mest respekterte spill-utvikleren i verden på den største distribusjonsnettverket i verden.

 

Er ikke så viktig, viktigere å få med casual pay-for-advantage heartstone.

Lenke til kommentar

Noen som mangler en spiller for CS:GO turnering?

 

Har ikke så mange venner som spiller CS:GO, men kunne gjerne tenkt meg å være med på turneringen.

Er rank MG2 for øyeblikket, men er normaltvis DMG hadde det ikke vært for at jeg har spilt med lowranka venner.

Lenke til kommentar

Det er flere grunner til at vi ikke har valgt å satse på Dota 2 enda. En av grunnene er at Dota 2 er veldig lite i Norge sammenlignet med League of Legends, det så vi blant annet da vi arrangerte VM-kvalifisering i høst der bare 11 lag deltok. I tillegg har våre kolleger i Pressfire en fin turnering gående, så vi mener det er bedre å fokusere på et spill som både har større appell og som mangler et profesjonelt konkurransefundament i Norge.

Lenke til kommentar

Det er flere grunner til at vi ikke har valgt å satse på Dota 2 enda. En av grunnene er at Dota 2 er veldig lite i Norge sammenlignet med League of Legends, det så vi blant annet da vi arrangerte VM-kvalifisering i høst der bare 11 lag deltok. I tillegg har våre kolleger i Pressfire en fin turnering gående, så vi mener det er bedre å fokusere på et spill som både har større appell og som mangler et profesjonelt konkurransefundament i Norge.

 

Hvor stort Dota 2 er i Norge skal jeg ikke uttale meg om, men i så måte må jo det være en ypperlig mulighet for gamer til å opptre some pioneer, og ikke tilskuer på sidelinjen som først hopper på når miljøet blir stort nok...

 

I tillegg kan det jo bære lurt å se litt uttafor Norge, også. LoL er garantert større hva antall brukere angår, men som esport er jeg mer usikker. Her burde gamer sett det som en stor mulighet til å skli inn i det ellers enoorme Dota 2 miljøet i Europa forøvrig. Dota 2 hype-toget står fortsatt på perrongen, og har stått og ventet i flere år nå. Det er bare å hoppe på! :D

Lenke til kommentar

Det handler også om hva vi har kapasitet til å gjennomføre på en profesjonell måte som vi, spillere og publikum kan være fornøyd med. Nå har vi ligaer i fire, store spill og kamper som skal castes flere ganger i uka, så får vi se hvordan det går først. Vi må ta noen skritt av gangen, slik vi har gjort de siste 3-4 årene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...